پیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیما گفت: اگر در فضای رسانه‌ای جست‌وجو کنید مصادیق نگرانی‌های جامعه مشخص است، آنجا عرض کردم و باز هم تأکید می‌کنم وظیفه ما به‌عنوان سازمان صداوسیما و وظیفه‌ای که قانون به‌عهده ما گذاشته است نظارت بر تولید و پخش آثار شبکه نمایش خانگی است، این وظیفه قانونی است که حتماً به آن عمل می‌کنیم.

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، پیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیما درباره موضوع نمایش خانگی و حاشیه‌ای که در دانشگاه شریف اتفاق افتاد، تأکید کرد: آنجا صریح گفتم و می‌توانستم مثال بزنم و اگر بنابر مثال و مصداق باشد، بیش از یک بخش، یک سریال و یک سکانس است، نیاز به تأیید و تکذیب من ندارد.

پیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیما درباره موضوع نمایش خانگی و حاشیه‌ای که در دانشگاه شریف اتفاق افتاد، یعنی همان انتقادی که به محتوای یکی از سریال‌های خانگی شد و نمی‌توان با خانواده دید، تأکید کرد: آنجا صریح گفتم و می‌توانستم مثال بزنم و اگر بنابر مثال و مصداق باشد، بیش از یک بخش، یک سریال و یک سکانس است، نیاز به تأیید و تکذیب من ندارد.

او ادامه داد: اگر در فضای رسانه‌ای جست‌وجو کنید مصادیق نگرانی‌های جامعه مشخص است، آنجا عرض کردم و باز هم تأکید می‌کنم وظیفه ما به‌عنوان سازمان صداوسیما و وظیفه‌ای که قانون به‌عهده ما گذاشته است نظارت بر تولید و پخش آثار شبکه نمایش خانگی است، این وظیفه قانونی است که حتماً به آن عمل می‌کنیم.

رئیس سازمان صداوسیما گفت: وظیفه ما فقط مدیریت خط قرمزی محتوای سریال‌ها و حوزه نمایش خانگی نیست و امیدواریم محتوای خط سبزی را هم برای فعالان نمایش خانگی تبیین کنیم. ما در این حوزه به پلت‌فرم‌هایی که دغدغه فرهنگ دارند نه‌تنها احترام می‌گذاریم و همراهی‌شان می‌کنیم بلکه به آنها کمک می‌کنیم و حمایت جدّی از آنها خواهیم داشت. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.