دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفته است که تمام دستگاه های دولتی موظفند تمام افرادی که بی حجاب یا بد حجاب هستند از مجموعه خود خارج کنند.

به گزارش جماران؛ ایرنا نوشت: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: تمام دستگاه های دولتی موظفند تمام افرادی که بی حجاب یا بد حجاب هستند از مجموعه خود خارج کنند.

محمود الله مرادی روز شنبه در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان بانه با موضوع طرح جامع حجاب و عفاف و تشکیل قرارگاه ۲۱ تیر ضمن تبریک به مناسبت روز عفاف و حجاب اظهار داشت: علمای دینی بحث امر به معروف و نهی از منکر را با هدف اهمیت رعایت حجاب در مساجد شروع کنند و تلاش کنند که بی حجابی به عنوان یک منکر برای مردم محرز شود. وی اضافه کرد: دشمن که در جنگ هشت ساله شکست خورد توطئه های مختلفی را برای نابودی نظام از درون طراحی کرد.

الله مرادی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۷۲ فریاد زدند که دشمن تهاجم فرهنگی بر علیه ملت ایران آغاز کرده که خیلی ها باور نکردند بعد از مدتی دشمن بحث بی حجابی را به عنوان جنگ همه جانبه آغاز کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار داشت: اکنون دشمن یک جنگ ترکیبی همه جانبه را بر علیه کشور آغاز کرده که در این جنگ ترکیبی از بین بردن اقتصادی، سیاسی، محیط زیستی، فرهنگی و اجتماعی برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با تقدیم بیش از ۲۴۰ هزار شهید، صدها هزار جانباز و هزاران آزاده با شعار استقلال آزاد جمهوری اسلامی انقلاب کرد که هدف استقلال رسیدن به خودکفایی بود.

الله مرادی گفت: به برکت خون شهدا و با نیت خالص رزمندگان اسلام و فرزندان امام (ره) آمریکای جنایتکار شب و روز خواب ندارد اگر تروری انجام می دهند با زلالت کامل به درک واصل می کنند.

وی افزود: آزادی که دنبال می کردیم رهایی از اسارت قدرت های سلطه گری که همه شونات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ما را گرفته بودند و جهموری اسلامی براساس اعتقادات دینی بنا شد که حجاب اسلامی یکی از آنها است.

این مسوول با بیان اینکه دشمن همه اعتقادات مسلمانان را مورد هجمه قرار داده، یاد آور شد: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب کسانی که به اعتقادات اهل سنت توهین کنند شیعه انگلیسی هستند و کسانی که به اعتقادات اهل تشیع توهین کنند دشمن دین واسلام است که اهداف جریانات منحرف را دنبال می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.