ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: نمی‌دانم چرا عده‌ای نمی‌توانند زیر میز بزنند. خوشبختانه آقای رئیسی و وزیر کشاورزی کاملا حمایت کردند و همراه بودند. به عزیزان در کلاردشت این خبر خوش را می‌دهم که با همکاری اداره کل جنگل‌ها و مراتع زمین کشاورزی به صورت معوض به آنها بدهند تا آنها به کارهای خود بپردازند.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، گفت: مصوب شد اگر قرار باشد آن منطقه کلا در اختیار منطقه میراث فرهنگی باشد و اگر امکان خرید و تملک زمین های مردم را نداریم بتوانیم از زمین های اطراف در اختیار مراتع و جنگلداری زمین معوض به مردم بدهیم تا کشاورزی کنند.

عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال گزارشی که از روز گذشته از چند شهر شمالی به ویژه کلاردشت داشتم آقای رئیس‌جمهور پشتیبانی جدی‌ای داشتند. 

وی عنوان کرد: به موجب این گزارش مصوب شد اگر قرار باشد آن منطقه کلا در اختیار منطقه میراث فرهنگی باشد و اگر امکان خرید و تملک زمین‌های مردم را نداریم، بتوانیم از زمین‌های اطراف در اختیار مراتع و جنگلداری زمین معوض به مردم بدهیم تا کشاورزی کنند و این اندازه به مردم ظلم نشود. به عنوان وزیر میراث فرهنگی می‌دانم که به مردم ظلم می‌شود. 

ضرغامی خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا عده‌ای نمی‌توانند زیر میز بزنند. خوشبختانه آقای رئیسی و وزیر کشاورزی کاملا حمایت کردند و همراه بودند. به عزیزان در کلاردشت این خبر خوش را می‌دهم که با همکاری اداره کل جنگل‌ها و مراتع زمین کشاورزی به صورت معوض به آنها بدهند تا آنها به کارهای خود بپردازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.