سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به گزارش اخیر آژانس گفت که با هم‌پیمانان خود در بریتانیا، فرانسه و آلمان به دنبال قطعنامه‌ای هستیم که ایران را ملزم به همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی کند.

به گزارش جماران؛ سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار برخی ادعاها در خصوص عدم همکاری ایران با آژانس گفت که با مدیرکل و هم‌پیمانان خود در این نهاد همکاری می‌کنیم تا تحقیقات آژانس درباره مسائل پادمانی به نتیجه برسد.

«ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار برخی ادعاها در خصوص عدم همکاری ایران با آژانس گفت که با مدیرکل و هم‌پیمانان خود در این نهاد همکاری می‌کنیم تا تحقیقات آژانس درباره مسائل پادمانی به نتیجه برسد.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص نشست شورای حکام که قرار است طی چند روز آینده برگزار شود، گفت که در روزهای گذشته به صراحت درباره برجام صحبت کرده‌ایم اما نگرانی جدی ما این است که ایران به پرسش‌های آژانس پاسخ مشخص نداده است.

این مقام آمریکایی با اشاره به گزارش اخیر آژانس گفت که با هم‌پیمانان خود در بریتانیا، فرانسه و آلمان به دنبال قطعنامه‌ای هستیم که ایران را ملزم به همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی کند.

پرایس خواستار بازگشت فوری و کامل ایران به تعهدات برجامی و توافقی فراگیر با آژانس در خصوص مسائل پادمانی شد./ ایلنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.