ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا گفت: چین دیگر به ما احترام نمی گذارد، ایران دیگر از ما نمی ترسد، و روسیه با حمله وحشتناک خود به اوکراین نشان داد که رهبران ما چقدر ضعیف هستند. آنها (روسیه) هرگز در دولت ترامپ این کار را انجام نمی دادند.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا با انتقاد از سیاست های جو بایدن رییس جمهوری دموکرات کنونی کشورش و بیان اینکه "در خطرناک ترین دوره در تاریخ آمریکا قرار داریم، گفت: ایران دیگر از ما نمی‌ترسد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری جمهوریخواه و تندروی سابق آمریکا در سخنانی در برنامه بنیاد هریتیج در ایالت فلوریدا هشدار داد که بایدن با سیاست های خود از جمله خروج نیروهای آمریکایی از پایگاه هوایی بگرام در افغانستان که به عقیده او، آمریکا می توانست از این پایگاه برای نظارت بر برنامه هسته ای چین استفاده کند، آمریکا را در برابر دشمنانش آسیب پذیرتر کرده است.

رئیس جمهوری سابق آمریکا افزود: چین دیگر به ما احترام نمی گذارد، ایران دیگر از ما نمی ترسد، و روسیه با حمله وحشتناک خود به اوکراین نشان داد که رهبران ما چقدر ضعیف هستند. آنها (روسیه) هرگز در دولت ترامپ این کار را انجام نمی دادند.

ترامپ با تاکید بر اینکه " در خطرناک ترین دوره در تاریخ آمریکا قرار داریم"،  خاطرنشان کرد که او نیز قصد داشت از افغانستان خارج شود، اما نحوه خروج بایدن از این کشور، آمریکا را تحقیر کرد.

وی ادامه داد: کشور ما در افغانستان تحقیر شده است، سربازان ما در این کشور کشته شدند،  ما گروگان های آمریکایی را رها کردیم  و تجهیزات نظامی آمریکا را در این کشور گذاشتیم. ما تسلیم شدیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.