سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری عصر دهم فروردین به مشهد سفر می‌کند.

به گزارش جماران؛ استاندار خراسان رضوی گفت: رییس جمهور همراه با جمعی از اعضای هیأت دولت عصر فردا، دهم فروردین‌ماه به مشهد مقدس سفر می‌کند.

یعقوبعلی نظری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته ورود رییس جمهور به مشهد، در قالب هجدهمین سفر استانی، فردا بعدازظهر خواهد بود، هرچند ممکن است تحت بعضی شرایط برنامه‌ها تغییر کند.

وی ادامه داد: برنامه استقبال از رییس جمهور، زیارت امام رضا(ع)، دیدار با جمعی از خانواده معظم شهدا، ملاقات با علما و روحانیان استان و مشهد، حضور در جمع فعالان اقتصادی با رویکرد تولید، دانش بنیان و اشتغال از جمله برنامه‌های سفر رییس‌جمهور به مشهد است.

استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: همچنین سفر به یکی از شهرستانها و یکی از مراکز اقتصادی استان هم در برنامه سفر رییس‌جمهور دیده شده است که معمولا بازدیدهای سرزده ای هم در هر سفر انجام می‌شود.

نظری ادامه داد: برگزاری نشست شورای اداری استان با حضور رییس دولت و نمایندگان اعزامی رییس جمهور به شهرستانها و مسوولان استانی و نشست خبری با اصحاب رسانه هم برای هجدهمین سفر استانی رییس جمهور پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه ۱۴ نماینده رییس‌جمهور به همه شهرستان های استان سفر خواهند کرد، افزود: سفر رییس‌جمهور فرصت بسیار مناسبی برای طرح و جمع‌بندی مشکلات استان و نهایی شدن راه حل رفع مشکلات است.

رییس جمهوری در قالب هجدهمین سفر استانی هیات دولت و در سال "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" به منظور بررسی اولویت‌های توسعه استان و رفع مشکلات مردم به خراسان رضوی، سفر می‌کند.

سیدابراهیم رییسی پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.