جینا ریموندو وزیر بازرگانی آمریکا با اعلام اینکه تحریم های روسیه تاریخ انقضا ندارند، هشدار داد هر کشوری از جمله چین که از تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی آمریکا علیه روسیه پیروی نکند نیز هزینه سنگینی پرداخت خواهند کرد.

به گزارش جماران؛ جینا ریموندو وزیر بازرگانی آمریکا اعلام کرد، تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی که آمریکا و متحدان آن علیه روسیه وضع کرده‌اند، زمان انقضا ندارند.

ایرنا به نقل از "سی ان ان" نوشت: وزیر بازرگانی آمریکا گفت: این تحریم‌ها برای مدت طولانی اعتبار خواهند داشت. دولت آمریکا آماده است تا جایی که امکان دارد به اجرای تمهیدات خود برای وارد کردن سختی بر روسیه ادامه دهد. 

ریموندو همچنین هشدار داد هر کشوری از جمله چین که از تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی آمریکا علیه روسیه پیروی نکند نیز هزینه سنگینی پرداخت خواهند کرد. 

وی گفت: بنابراین انتظار ما این است که چین این قوانین را نقض نخواهد کرد، اگر آن‌ها این کار را انجام دهند، با عواقب اقدام خود مواجه خواهند شد. 

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که آمریکا اصلی‌ترین بخش اقتصاد روسیه را هدف قرار می‌دهد. ما تمام واردات نفت، گاز و انرژی از روسیه را ممنوع می‌کنیم. 

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی و همزمان با افزایش تنش‌های جهانی با روسیه در پی وقوع جنگ در اوکراین در سخنانی از کاخ سفید افزود، این اقدام از حمایت قوی دو حزبی در کنگره (حزب دموکرات و جمهوری‌خواه) و همچنین در آمریکا برخوردار است. ما جنگ ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه را تامین مالی نخواهیم کرد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.