در پی فضاسازی‌های رسانه‌ای اخیر، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه بیانیه‌ای را خطاب به ملت ایران صادر کرد.

به گزارش جماران؛ معاون سیاسی سپاه تاکید کرد: مصاحبه شبکه بی‌بی‌سی فارسی با خانم کاترین پرز شاکدام، به صورت خواسته یا ناخواسته راه را برای نمایش پرده‌های دیگر این نقشه شیطانی مسدود ساخت. حال که خداوند متعال،‌ مکر شیاطین را به خودشان برگرداند و تیر آنان به سنگ خورد.

در پی فضاسازی‌های رسانه‌ای اخیر، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه بیانیه‌ای را خطاب به ملت ایران صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز ایران

سلام علیکم

ملت عزیز و بزرگوار ایران، از روز دوشنبه نهم اسفند تا روز دوشنبه شانزدهم اسفند ۱۴۰۰ به مدت یک هفته، ‌مطالبی در فضای مجازی رها شده با تمرکز بر نام این خادم شما، انتشار یافت که به طور قطع، ‌آزمون بزرگی برای همگان بود.

هدف اصلی در این داستان‌سرایی‌های ساختگی و خارج از قواعد اخلاقی و انسانی،‌ گمراه کردن مردم و بی‌اعتماد ساختن آنان نسبت نظام و مسئولان کشور بود. نقشه‌ فضای مجازی شیطانی در راستای جنگ شناختی علیه ملت ایران، انقلاب اسلامی و نظام ولایی طراحی شده بود و پرده‌هایی از این نمایش مضحک در فضای مجازی اجرا شد.

مصاحبه شبکه بی‌بی‌سی فارسی با خانم کاترین پرز شاکدام، به صورت خواسته یا ناخواسته راه را برای نمایش پرده‌های دیگر این نقشه شیطانی مسدود ساخت. حال که خداوند متعال،‌ مکر شیاطین را به خودشان برگرداند و تیر آنان به سنگ خورد؛ خدمت شما مردم شریف ایران که هزاران بار جانم فدای شما باد، عرض می‌کنم:

۱ـ خداوند متعال را به خاطر نعمت آرامش که در این روزها بر قلب من و همسر و فرزندانم جاری ساخت، هزاران بار شکر می‌کنم.

۲ـ عمده نگرانی‌ام در این روزها،‌ آلوده شدن عده‌ای هم‌وطنان به گناه از طریق قضاوت‌های نادرست و نشر اکاذیب در فضای حقیقی و مجازی بود. تا آنجا که به اینجانب برمی‌گردد، در این موضوع به جز شیادان دست‌اندرکار طراحی و اجرای این نقشه شیطانی و راهزنان عقیده و باورهای مردم، هم را بخشیده و حلال می‌کنم.

۳ـ  به برخی از فعالان سیاسی که همواره در انتظار پدیدایی یک رخداد، ‌برای چنگ زدن بر چهره مظلوم نظام و نهاد انقلابی سپاه هستند؛ توصیه می کنم؛ تا قبل از رسیدن به پایان عمر دنیایی و ورود به روز حساب، ‌از قصه خانم کاترین پرز شاکدام و آنچه به نام ایشان در فضای مجازی به دروغ شد؛‌ عبرت بگیرند.

۴ـ‌ از سران محترم قوای سه‌گانه درخواست می‌کنم،‌ در راستای حفظ و تأمین حقوق مردم، برای مدیریت صحیح فضای مجازی فکری اساسی کنند.

 سرباز ولایت و فدایی ملت

یدالله جوانی

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.