نقدعلی نماینده خمینی شهر گفت: بعضی از نمایندگان هم با بیان صحبت هایی خوراک برای بیگانگان ایجاد می کنند که از آن ها تقاضامندم این کار را انجام ندهند . رییس و هیات رییسه مجلس روند تصویب طرح حمایت از کاربران فضای مجازی را برای مردم تببین کرده و جلوی فضاسازی رسانه ها گرفته شده و از کیان مجلس حمایت شود که این مطالبه رهبری است.

به گزارش جماران؛ نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها کلیات طرح صیانت تصویب شده و تک تک مواد آن قابل نقد است گفت که محدودیت کسب و کار و رسانه ها و چیز دیگری در طرح حمایت از کاربران فضای مجازی نیست.

محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) و در خلال بررسی جزییات بودجه در تذکری گفت: در حالی مجلس در سه روز گذشته مشغول بررسی جزییات بودجه ۱۴۰۱ بوده و پیش از آن هم یک ماه کمیسیون تلفیق جلساتی را تشکیل داده که منافقان در آلبانی با ۲۰۰ نفر و یگان رژیم صهیونیستی با ۲۵۰ نفر و مرکز اعتدال آل سعود با ۱۵۰ نفر برای تخریب دولت و مجلس انقلابی فعالیت می کنند.

وی با اشاره تصویب کلیات طرح حمایت از کاربران فضای مجازی در کمیسیون مشترک گفت: کمیسیون مشترک بعد از برگزاری ۴۸ جلسه و همچنین ده جلسه دیگر با حضور رییس مجلس کلیات طرح حمایت از کاربران فضای مجازی را تصویب کرده و هنوز نه به بار است و نه به دار است.

این نماینده مجلس با درخواست از رسانه ها برای دفاع از کیان مجلس گفت: این طرح نمی خواهد فضای رسانه ای و کسب و کارها را محدود کند. امروز کشورهای خارجی و قلم به مزدهای داخلی برای تخریب مجلس سر خط شدند. 

وی در پایان افزود: بعضی از نمایندگان هم با بیان صحبت هایی خوراک برای بیگانگان ایجاد می کنند که از آن ها تقاضامندم این کار را انجام ندهند . رییس و هیات رییسه مجلس روند تصویب طرح حمایت از کاربران فضای مجازی را برای مردم تببین کرده و جلوی فضاسازی رسانه ها گرفته شده و از کیان مجلس حمایت شود که این مطالبه رهبری است. محدودیت کسب و کار و چیز دیگری مطرح نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.