قالیباف رئیس مجلس در نطق پیش از دستور گفت: رمز کارآمدی ما این است که در فهم ،تصمیم و اقدام خودمان روی مبانی فکری و عملی بنیانگذار انقلاب کار کنیم ،امام مظهر خداباوری،خود باوری و مردم باوری بود، هر چه از مکتب امام دور شویم ناکارآمدی نیز بیشتر خواهد شد.

به گزارش جماران؛ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در نطق پیش از دستور امروز خود گفت: تجدید بیعت ما با امام خمینی(ره) تجدید عهد با انقلاب اسلامی و مکتب امام ،شخصیت و سیره ایشان است ،خط امام تحریف شدنی نیست.

قالیباف گفت: رمز کارآمدی ما این است که در فهم ،تصمیم و اقدام خودمان روی مبانی فکری و عملی بنیانگذار انقلاب کار کنیم ،امام مظهر خداباوری،خود باوری و مردم باوری بود، هر چه از مکتب امام دور شویم ناکارآمدی نیز بیشتر خواهد شد.

رئیس مجلس گفت: انقلاب اسلامی علیرغم همه ضعف های داخلی و هجمه های خارجی تا امروز سربلند و پایدار مانده است باید بدانیم در بلندمدت ماندگاری انقلاب مشروط به کارآمدی ساختار نظام جمهوری اسلامی است.

قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما نه در بخش هایی که پیشرفت داشته ایم قانع هستیم و نه در بخش هایی که پیشرفت نداشته ایم غافل،فناوری فضایی یکی از عرصه های پیشرفته و غرورآفرین ملی ما و از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که امروز چرخ های این فناوری نباید از شتاب بیافتد و ما در خانه ملت پشتیبان این گونه حرکت های علمی و ملی خواهیم بود.

رئیس مجلس همچنین گفت: وظیفه خود می‌دانم از رئیس جمهور محترم،وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای اجابت درخواست مجلس در پیگیری و تخصیص 18هزار میلیارد تومان از اعتبارات تبصره 18 که نقش بسیار موثری در تولید و اشتغال به ویژه در مناطق محروم ایفا خواهد کرد تشکر کنم.

به گزارش جماران؛ هفته گذشته خاندوزی وزیر اقتصاد اعلام کرده بود: با همکاری دستگاه‌های اجرایی، مقامات استانی و شبکه بانکی، خوشبختانه نزدیک به ۱۵ هزار میلیارد تومان از بودجه مربوط به تبصره ۱۸ و بند الف آن که درباره اشتغال بود، تخصیص یافت و دستگاه‌های اجرایی هم طرح‌های اشتغال‌زایی خود را مشخص کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1540865
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.