سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این پرسش که انتقاداتی در خصوص تخصیص 700 میلیارد تومان به قرارگاه خاتم برای کشت برنج صورت گرفته؛ آیا با توجه به کم آبی این به صلاح کشور است یا نه؟ بیان کرد: امروز قرارگاه خاتم اطلاعیه تکمیلی صادر کرده و در آن صحبت وزیر تشریح و توضیح داده شده، آنچه با قرارگاه خاتم سپاه مورد تفاهم قرار گرفته زیرساخت‌های کشاورزی کشور است و صرفا هم موضوع برنج مطرح نبوده و شاید چون این مصاحبه در استان گیلان انجام شده چنین برداشتی صورت گرفته است.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ورود به صنعت خودرو جزو ماموریت‌های وزارت دفاع، نیروهای مسلح و سپاه نیست.

سردار رمضان شریف در قزوین در پاسخ به این سوال که روز گذشته مقام معظم رهبری در سخنانشان از وضعیت خودرو و لوازم خانگی انتقاد کردند، با توجه به اینکه در حوزه موشکی دستاوردهای بسیار خوبی داریم آیا سپاه برای ورود به حوزه تولید مخصوصا خودرو برنامه‌ای دارد، گفت:  شاهد دو نوع بیان رهبری هستیم، یکی از ابعاد آن تجلیل از موشک‌های نقطه زن، پهپاد و سایر تجهیزات و ادوات نظامی است که موجبات خرسندی ایشان بوده و شاید پیگیری حضرت آقا درباره این موضوعات از نیروهای مسلح بوده که باعث خیر و برکت برای کشور شده است. در زمینه صنعت خودرو، وزارت دفاع، نیروهای مسلح یا سپاه برنامه‌ای برای ورود به این صنعت ندارند و این مساله جزو ماموریت‌های نیروهای مسلح نیست.

وی افزود: این نیروها هر کاری که به نفع مردم و پیشرفت صنعت کشور باشد، انجام می دهند ولی قطعا تولید خودرو جزو ماموریت‌های نیروی مسلح تا این لحظه نیست اما ارائه تکنولوژی هایی که وجود دارد با هماهنگی مدیران مسئول در وزارت صمت می‌تواند کمک کار خوبی برای دوستان در حوزه تولید خودرو باشد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این پرسش که انتقاداتی در خصوص تخصیص 700 میلیارد تومان به قرارگاه خاتم برای کشت برنج  صورت گرفته؛ آیا با توجه به کم آبی این به صلاح کشور است یا نه؟ بیان کرد: امروز قرارگاه خاتم اطلاعیه تکمیلی صادر کرده  و در آن  صحبت وزیر تشریح و توضیح داده شده، آنچه با قرارگاه خاتم سپاه مورد تفاهم قرار گرفته زیرساخت‌های کشاورزی کشور است و صرفا هم موضوع برنج مطرح نبوده و شاید چون این مصاحبه در استان گیلان انجام شده چنین برداشتی صورت گرفته است.

این مقام مسئول ادامه داد: در بخش زهکشی، قنات‌ها و مواردی که به زیرساخت کشاوری کمک می‌کند، موارد مورد تفاهم در راستای خشکسالی چند سال اخیر بوده، در قرارگاه خاتم استفاده به بهترین وجه ممکن از منابع آبی مدنظر است که سدسازی و کانال کشی‌ها از جمله آن‌ها است، در پروژه انتقال آب غرب کشور برای استفاده بهینه از آب هزاران کیلومتر کانال کشی و سدسازی صورت گرفته است و برداشت درباره برنج‌کاری به این علت بوده که خبر ناقص نقل شده است.

رژیم صهیونیستی نمی‌تواند افکار دنیای اسلام را از مسجدالاقصی منحرف کند

وی در واکنش به سفر یکی از مقامات ارشد رژیم صهیونیستی به امارات گفت: حدود هفتاد سال از تاسیس رژیم صهیونیستی می‌گذرد و در این مدت شاهد توافق و رفت‌وآمد و گفت‌وگوی آن‌ها بوده‌ایم و سعی کرده‌اند اقداماتی مانند اشغال سرزمین‌های عربی، اذیت کردن مردم فلسطین، شهرک‌سازی جدید و روند عادی سازی با کشورهای عربی را دنبال کنند، همانطور که طی این مدت موفق نشدند افکار عمومی دنیای اسلام را از مسجدالاقصی منحرف کنند، اکنون نیز راه به جایی نمی‌برند.

شریف گفت: این اشتباه استراتژیک حاکمان حوزه خلیج فارس است که امنیت خود را به رژیم صهیونیستی که در حال حاضر خودش در نازلترین سطح امنیتی قرار دارد گره بزنند، امروز تصویر نوجوان کویتی گویای افکار عمومی دنیای اسلام و کشورهای عربی است و باید سطح بینش این نوجوان را به رخ حاکمان کشورهای عربی کشید تا از حقوق و منافع عرب‌ها و فلسطینی‌ها دفاع کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.