مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان از خریداری 10 فروند هواپیمای مدرن ایرباس و بویینگ خبر داد.

به گزارش جماران، حسین علایی عصر امروز در ششمین جلسه کارگروه اشتغال استان فارس اظهار داشت: به‌ غیر از تهران تنها استانی که هواپیمایی آسمان در آن کادر فنی و میهمان‌دار و خلبان دارد، شیراز است و روزانه هفت پرواز به تهران و دو پرواز به اهواز، دو پرواز به آبادان، دو پرواز به کرمانشاه و پروازهایی به زاهدان، چابهار، کیش و قشم داریم و هر مقدار پرواز در فارس نیاز باشد تأمین می‌کنیم به‌شرط آن‌که اقتصادی بوده و مسافر داشته باشد.

علایی بیان کرد: 10 فروند هواپیما برای نخستین‌بار وارد ناوگان آسمان می‌شود که شامل ایرباس 320 و بویینگ 707 است و برای ایرباس 320 از شیراز خلبان انتخاب کردیم.

وی بیان داشت: پایگاه فارس همان‌طور که بوده و هست تقویت خواهد شد و کنار میدان الله زمینی داریم و مرکز بزرگی را در آن حال احداث داریم و توسعه منطقه فارس در دستور کار هواپیمایی آسمان قرار دارد و شیراز به هرکجا پرواز نیاز داشته باشد تأمین می‌کنیم و حتی هواپیمای باری را یک‌ماه در فارس نگاه داشتیم اما باری برای آن نبود.

علایی افزود: ایرباس 340 را نیز برای شیراز آماده کردیم و هواپیمای مدرن و خوبی است که برخی روزها پرواز دارد و تمام پروازها را گسترش خواهیم داد منوط به این‌که مورد اقبال مردم باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.