ناصرقوامی،‌ فعال سیاسی اصلاح طلب درباره ترویج فرهنگ فقر توسط برخی مسئولین و رسانه های دولتی گفت: این‌ها می‌خواهند به اهدافشان برسند و ناچار اند مردم را قانع کنند که فقیربودن و غذا و نان مهم نیست و حتی چند وقت پیش یک نفر در تلویزیون گفته بود گوشت برای انسان خوب نیست.

به گزارش جماران؛ خبرسراسری نوشت: ناصرقوامی گفت: خداوند به پیامبر می گوید، چه کسی این زینت‌ها و طیبات دنیا را برای شما حرام کرده است؟ این‌ها برای بندگان خداست.

ناصر قوامی،‌ فعال سیاسی اصلاح طلب درباره ترویج فرهنگ فقر توسط برخی مسئولین و رسانه های دولتی گفت: «وقتی که آقای ولایتی می آید مردم را دعوت به فقر می‌کند و می‌گوید مردم باید از یمنی‌ها یاد بگیرند که لنگ می‌بندند و نان خشک می‌خورند و می‌جنگند آن هم با خود می‌جنگند باید الگو شود؛ دیگر آن روحانی که مشخص نیست چقدر تحصیل کرده و چقدر اسلام را می‌شناسد و چقدر قرآن خوانده است که تکلیفش مشخص است».

او ادامه داد: «خداوند به پیامبر می گوید، چه کسی این زینت‌ها و طیبات دنیا را برای شما حرام کرده است؟ این‌ها برای بندگان خداست. به هر صورت وقتی آقای ولایتی آن حرف را می‌زند از آن طلبه که معلوم نیست چقدر سواد دارد انتظار بعید به‌نظر نمی‌رسد».

او در ادامه نسبت به بروز جرم تشویش اذهان عمومی در محتوا این صحبت‌ها افزود: «تعریفی که نیروهای امنیتی و قضایی از تشویش اذهان عمومی دارند این صحبت ها نیست در حالیکه این صحبت ها تشویش اذهان عمومی و بیان حرف های غیر واقعی و بد معرفی کردن اسلام است. یکی از علما نیز چندی قبل گفتند حمایت نکردن از اسلام بهتر از بدحمایت کردن از اسلام است. متاسفانه این ها چنین رفتارهایی دارند و تعریفی هم که از نشر اکاذیب در جامعه وجود دارد نسبت به این حرف ها و این افراد نیست».

قوامی در پایان از ماهیت سیاسی ترویج فقر گفت: «‌این‌ها می‌خواهند به اهدافشان برسند و ناچار اند مردم را قانع کنند که فقیربودن و غذا و نان مهم نیست و حتی چند وقت پیش یک نفر در تلویزیون گفته بود گوشت برای انسان خوب نیست شاید یک بخشی از جامعه نیز به این ها اعتقاد داشته باشند اما مسئله اهداف آن هاست. اسلام دین رفاه، آسایش، زندگی، معنویت است و معنویت بدون رفاه نیست».

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.