سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: آمریکا قبل از این ترور، کشت،‌ زندانی کرد، شکنجه کرد، تاراج کرد و هر کاری خواست در عراق انجام داد. آمریکا مسئول همه جنایاتی است که داعش در عراق و سوریه مرتکب شد. شهید حاج قاسم کسی است که در مقابل این اشغالگری ایستاد و از عراقی‌ها حمایت کرد و گروههای مقاومت را تأسیس کرد تا اینکه پیروزی بزرگ در عراق حاصل شد و آمریکایی‌ها را از عراق بیرون کرد

به گزارش جماران؛ سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم و حاج ابومهدی و همراهانشان گفت: برای پیدا کردن قاتلان شهدای مقاومت نیاز به تحقیق نداریم. عاملان این ترور در ساعات اولیه اعتراف به این کار کردند

وقتی از کربلا حرف می‌زنید، کافی نیست که فقط از امام حسین صحبت کنید یا فقط از یزید صحبت کنید. اینگونه، ناقص است. باید موضع خود را مشخص کنیم که کدام طرفیم.

آمریکا قبل از این ترور، کشت،‌ زندانی کرد، شکنجه کرد، تاراج کرد و هر کاری خواست در عراق انجام داد. آمریکا مسئول همه جنایاتی است که داعش در عراق و سوریه مرتکب شد.

شهید حاج قاسم کسی است که در مقابل این اشغالگری ایستاد و از عراقی‌ها حمایت کرد و گروههای مقاومت را تأسیس کرد تا اینکه پیروزی بزرگ در عراق حاصل شد و آمریکایی‌ها را از عراق بیرون کرد.

 عراق باید در قبال قاتل و شهید موضع گیری داشته باشد

آیا انصاف است که در عراق بگویند هم ایران دوست است و هم آمریکا؟ آیا قاتل قاسم سلیمانی و ابومهدی دوست است؟

دبیرکل حزب الله لبنان: ملتها باید موضع ثابت خود را میان قاتل و شهید مشخص کنند وعراق هم باید در قبال قاتل و شهید موضع گیری داشته باشد.

ایران جوانان خود را به عراق فرستاد تا از مردم و کودکان عراقی محافظت کنند

 عربستان سعودی جوانانش را می فرستاد تا با حملات انتحاری مردم عراق را بکشند

آیا می شود اینها مساوی باشند؟ عربستان سعودی را دوست جلوه می دهید و ایران را دشمن؟!

 

 

حجم ویدیو: 4.01M | مدت زمان ویدیو: 00:01:23
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.