اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد نشست کمیسیون مشترک فردا پنجشنبه در هتل کوبورگ وین برگزار می‌شود.

به گزارش جماران؛ معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک در توییتی نوشت که مذاکرات وین قرار است فردا پنجشنبه از سر گرفته شود.

 «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام در توییتی نوشت: دور هفتم مذاکرات برجام پس از رایزنی در پایتخت‌ها، فردا پنجشنبه در وین ادامه خواهد یافت.

اتحادیه اروپا نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد نشست کمیسیون مشترک فردا پنجشنبه در هتل کوبورگ وین برگزار می‌شود.

براساس بیانیه اتحادیه اروپا این نشست به ریاست انریکه مورا معاون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و با حضور نمایندگان ایران؛ چین؛ فرانسه؛ آلمان؛ روسیه و انگلیس برگزار می‌شود. این نشست در سطح معاونان وزرای امور خارجه و مدیران سیاسی برگزار خواهد شد.

در بیانیه اتحادیه تاکید شده است مطابق با قوانین سلامت اتریش و به دلیل قرنطینه سراسری در این کشور؛ مطبوعات اجازه ورود به داخل و سالن محل برگزاری این نشست را ندارند و تنها می‌توانند در محوطه‌ای مطبوعاتی مقابل هتل کوبورگ که برای آنان تعیین شده است حضور داشته باشند.

براساس این بیانیه خبرنگارانی که واکسینه شده یا از قبل به کرونا مبتلا شده اند به همراه تست منفی کرونا اجازه ورود به محوطه‌های تعیین شده برای خبرنگاران را دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1534259
  • منبع: خبرگزاری صداو سیما
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.