محمدصادق خیاطیان در نشست روسای سابق مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری گفت: تجارب مدیریتی جزو سرمایه‌های نظام حکمرانی کشور است و اساسا پیمودن راه پیشرفت و بالندگی کشور جز با انباشت تجربه همه افرادی که سابقه مدیریت کلان دارند، ممکن نیست.

به گزارش جماران؛ رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: تجارب مدیریتی جزو سرمایه‌های نظام حکمرانی کشور است و اساسا پیمودن راه پیشرفت با انباشت تجربه همه افرادی که سابقه مدیریت کلان دارند، ممکن است.

محمدصادق خیاطیان در نشست روسای سابق مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری، افزود: تجارب مدیریتی جزو سرمایه‌های نظام حکمرانی کشور است و اساسا پیمودن راه پیشرفت و بالندگی کشور جز با انباشت تجربه همه افرادی که سابقه مدیریت کلان دارند، ممکن نیست.

وی افزود: استفاده از تجارب گذشته و گفت و گو با روسایی که خود چالش‌ها و سختی‌های مسیر را تجربه کرده‌اند، می‌تواند یاری‌دهنده مرکز برای پیمودن مسیر و پیشبرد برنامه‌ها و ماموریت‌ها باشد.

این نشست به دعوت رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری برگزار شد و رییسان سابق مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری درباره تجارب خود در مدیریت مرکز سخن گفتند و در خصوص چالش‌ها و مسائل پیش‌روی کشور و کمکی که این مرکز می‌تواند به دولت و شخص رییس‌جمهوری داشته باشد، گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1533081
  • منبع: مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.