سرپرست نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل در وین خبر داد که در راستای همکارهای فنی بین ایران و آژانس مدیرکل این سازمان روز دوشنبه آینده به تهران سفر خواهد کرد.

به گزارش جماران؛ رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی دوشنبه هفته‌ آینده به تهران سفر می‌کند.

سرپرست نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل در وین خبر داد که در راستای همکارهای فنی بین ایران و آژانس  مدیرکل این سازمان روز دوشنبه آینده به تهران سفر خواهد کرد.

 به گفته محمدرضا غایبی هدف این سفر گفت و گو در خصوص بررسی وضعیت همکارهای فی‌مابین می‌باشد.

«سعید خطیب‌زاده» روز دوشنبه در نشست خبری با بیان اینکه تاریخ سفر مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران مشخص شده و وی به زودی به تهران سفر می‌کند، گفت: گروسی در این سفر علاوه بر رئیس سازمان انرژی اتمی با وزیر امور خارجه هم دیداری خواهد داشت.

 آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هم ساعتی بعد از اظهارات خطیب زاده با تائید دریافت دعوتنامه ایران برای سفر مدیرکل این سازمان به تهران اعلام کرد که تاریخ انجام این سفر در حال نهایی شدن است.

 

همچنین  کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت:  رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دوشنبه هفته آینده به تهران می آید.

کمالوندی گفت: وی روز سه‌شنبه با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو می‌‌کند.این سفر در راستای همکاری‌های ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام می‌شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1531624
  • منبع: ایرنا و باشگاه خبرنگاران
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.