گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امیدوار بود که پیش از نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی که برای ۲۲ نوامبر برنامه‌ریزی شده است، بتواند با مقام‌های ایران مذاکره کند، اما اکنون از این که دولت ایران از وی برای سفر به این کشور دعوت نکرده است، «ناامید» شده است.

به گزارش جماران؛ مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار برخی ادعاهای ضدایرانی خود، اعلام کرد که عدم تماس دولت جدید ایران با وی برای مذاکره درباره چندین موضوع باقی‌مانده مهم، «تعجب‌انگیز» است.

«رافائل گروسی»، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار برخی ادعاهای ضدایرانی خود، اعلام کرد که عدم تماس دولت جدید ایران با وی برای مذاکره درباره چندین موضوع باقی‌مانده مهم، «تعجب‌انگیز» است.

گروسی افزود که می‌خواهد به طور صریح این مسأله را مطرح کند، چراکه همچنان فهرستی طولانی از مسائلی که باید درباره آن مذاکره شود، وجود دارد.

وی گفت که این گفت‌وگوها باید مدت‌ها پیش انجام می‌شد.

بر اساس این گزارش، گروسی امیدوار بود که پیش از نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی که برای ۲۲ نوامبر برنامه‌ریزی شده است، بتواند با مقام‌های ایران مذاکره کند، اما اکنون از این که دولت ایران از وی برای سفر به این کشور دعوت نکرده است، «ناامید» شده است.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود که طی پنج ماهی که از اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ایران گذشته است، هیچ تماسی با دولت جدید ایران به غیر از «مذاکرات فنی» با رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی نداشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1531107
  • منبع: ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.