زینب سلیمانی در مراسم تشییع و تدفین بانوی شهیده فاطمه اسدی گفت: پدرم به این بانوی شهیده خواهد گفت که فرزندانی از مادرانی همچون تو، برای دفاع از سرزمین‌های اسلامی، مردانه در برابر صهیونیسم بین‌الملل ایستادند.

به گزارش جماران؛ زینب سلیمانی، فرزند شهید سلیمانی در مراسم تشییع و تدفین بانوی شهیده فاطمه اسدی در سنندج گفت: بی‌شک پدرم بر اساس خوی همیشگی‌اش، امروز در کنار ماست و ان‌شاالله در بهشت‌ برین، خوش‌آمدگوی این بانوی قهرمان است. پدرم به او خواهد گفت که فرزندانی از مادرانی همچون تو، برای دفاع از سرزمین‌های اسلامی و حرمِ جمهوری اسلامی، مردانه در برابر صهیونیسم بین‌الملل ایستادند...

 

فرزند شهید سلیمانی گفت: شیعه و سنی در مکتب حاج قاسم تفاوتی نداشت/ حاج قاسم برای همه آزادی‌خواهان و مظلومان جهان می‌جنگید

به نمایندگی از خانواده شهید سلیمانی، دست یکایک شما مردم کردستان را می‌بوسیم و این شعار نیست و ما خودمان را خادم مردم می‌دانیم.

در مکتب حاج قاسم، شیعه، سنی و مسیحی تفاوتی نداشت چراکه برای همه مظلومان و آزادی‌خواهان جهان می‌جنگید.

از اینکه امروز در جمع مردم کردستان حضور دارم افتخار کرده و خاضعانه در برابر محبت مردم این دیار تعظیم می‌کنم. حاج‌قاسم به کردستان بسیار علاقمند بود و این را در سیر زندگی‌ ایشان می‌توان دید.

امثال دموکرات‌های داعش‌مسلک بدانند که پرچم شهادت هرگز بر زمین نمی‌ماند و یاد و نام شهیده فاطمه اسدی، رهایی‌بخش ملت از اسارت دنیوی شد و مادرانه همه ملت را گرد هم جمع کرد تا عاقبت بخیر‌ی را مسالت کنند.

حجم ویدیو: 9.90M | مدت زمان ویدیو: 00:02:47
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.