اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در پیامی توئیتری در این‌باره نوشت: «برای همتایان ایرانی و انگلیسی آرزوی موفقیت دارم. لطفا فراموش نکنید که در ارتباط با برجام، همه ما در یک قایق نشسته‌ایم. تمام مشکلات دیگر در درجه بعدی اهمیت قرار دارند».

به گزارش جماران؛ نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، در واکنش به سفر معاون وزیر خارجه ایران به لندن و دیدار هیأت‌های ایرانی و انگلیسی، ابراز امیدواری کرد که این مذاکرات با موفقیت برگزار شود.

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، در واکنش به سفر «علی باقری» معاون وزیر خارجه ایران به لندن و دیدار هیأت‌های ایرانی و انگلیسی، ابراز امیدواری کرد که این مذاکرات با موفقیت برگزار شود.

اولیانوف در پیامی توئیتری در این‌باره نوشت: «برای همتایان ایرانی و انگلیسی آرزوی موفقیت دارم. لطفا فراموش نکنید که در ارتباط با برجام، همه ما در یک قایق نشسته‌ایم. تمام مشکلات دیگر در درجه بعدی اهمیت قرار دارند».

علی باقری، معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان در ادامه سفر اروپایی خود، برای گفت‌وگو با مقام‌های انگلیس وارد لندن شد.

وی امروز -پنجشنبه- برنامه دیدار با همتای انگلیسی خود و شماری دیگر از مقام‌های وزارت امور خارجه انگلیس درباره مسائل دو جانبه و منطقه‌ای و همچنین مذاکرات برجامی وین را در دستور کار دارد. 

دور جدید مذاکرات وین قرار است در تاریخ هشتم آذر از سر گرفته شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.