واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: فکر می‌کنم مانند هر کشور دیگری، فشار بر ایران برای تسریع بازگشت به مذاکرات برجامی، کمکی به این امر نمی‌کند و تفاوتی ندارد که این فشار به عنوان بخشی از یک کمیسیون یا از طریق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام شود.

به گزارش جماران؛ نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که فشار بر ایران کمکی به تسریع بازگشت به مذاکرات برجامی نخواهد کرد ولی روسیه امیدوار است که تهران به زودی این روند را آغاز کند.

«واسیلی نبنزیا» نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که فشار بر ایران کمکی به تسریع بازگشت به مذاکرات برجامی نخواهد کرد ولی روسیه امیدوار است که تهران به زودی این روند را آغاز کند.

وی افزود که فکر می‌کنم مانند هر کشور دیگری، فشار بر ایران برای تسریع بازگشت به مذاکرات برجامی، کمکی به این امر نمی‌کند و تفاوتی ندارد که این فشار به عنوان بخشی از یک کمیسیون یا از طریق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام شود.

نبنزیا همچنین گفت که ما آنها را فرامی‌خوانیم، به آنها می‌گوییم که باید بنشینیم و در نهایت به توافق برگردیم. امیدواریم به زودی این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1529611
  • منبع: ایلنا به نقل از اسپوتنیک
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.