سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به راهبرد امنیت، صلح، صفا و آرامش در خلیج فارس گفت: ما هیچ ناامنی و درگیری را در این منطقه راهبردی برنمی‌تابیم، خلیج فارس خانه ما و کشور‌های همسایه ماست، امریکایی‌ها در خلیج فارس جایی ندارند، زیرا هر جایی که حضور یافتند ناامنی را با خود آوردند.

به گزارش جماران؛ فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ما مقتدر هستیم، گفت: آمریکایی‌ها تاکنون در خلیج فارس ۶ سیلی محکم از ما خورده‌اند.

دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت حماسه شهدای ۱۶ مهر و روز نیروی دریایی سپاه با حضور وابستگان نظامی کشور‌های خارجی، به میزبانی نیروی دریایی سپاه برگزار شد، افزود: جمهوری اسلامی بعد از ۴۳ سال محاصره اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه محکم ایستاده است.

دریادار تنگسیری با برشمردن برخی از رویارویی‌های انقلاب اسلامی با استکبار جهانی گفت: نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس ۶ عملیات موفق برابر آمریکای متجاوز انجام داده که در این عملیات‌ها، هیمنه قدرت پوشالی آمریکا در خلیج فارس شکسته شده است، چون راه ما راه حق بود و به خدا توکل کردیم، پیروز شدیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: ما هیچگاه در خلیج فارس شروع کننده جنگ نبودیم و با اینکه آمریکایی‌ها نفتکش‌ها، سکو‌ها و پایانه‌های نفتی ما را هدف قرار می‌دادند ما خویشتن داری کردیم، بعد از این همه خسارتی که آن‌ها به ما وارد کردند، ما وارد جنگ یک و نیم ساله با آمریکایی‌ها شدیم و ۶ سیلی محکم و عبرت آموز به آن‌ها زدیم.

سردار تنگسیری گفت: شهید مهدوی و همرزمانش در یک حماسه بزرگ، مستقیم و نابرابر هیمنه قدرت پوشالی آمریکای جنایتکار را خُرد کردند و نقطه عطفی را در تاریخ مبارزات ملت ایران در مقابل استکبار جهانی رقم زدند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به راهبرد امنیت، صلح، صفا و آرامش در خلیج فارس گفت: ما هیچ ناامنی و درگیری را در این منطقه راهبردی برنمی‌تابیم، خلیج فارس خانه ما و کشور‌های همسایه ماست، امریکایی‌ها در خلیج فارس جایی ندارند، زیرا هر جایی که حضور یافتند ناامنی را با خود آوردند.

دریادار تنگسیری تصریح کرد: حضور نامشروع رژیم جعلی اشغالگر قدس، امنیت این منطقه راهبردی را مختل می‌کند و هزینه سنگینی را بر آن تحمیل خواهد کرد. زیبنده کشور‌های اسلامی منطقه نیست که یکی از جنایتکارترین رژیم‌ها که قبله اول مسلمین را اشغال کرده است در این منطقه حساس حضور پیدا کند.

سردار تنگسیری با تاکید بر اینکه پیام خون شهید مهدوی و همرزمانش برقراری صلح، ثبات و امنیت در خلیج فارس است و ما همواره در دفاع از مظلوم و در مقابل ظالم ایستاده‌ایم، گفت: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک قدرت واحد در مقابل هر متجاوزی که بخواهد دست درازی به منافع نظام اسلامی کند، با صلابت خواهند ایستاد و دست متجاوز را قطع و پایش را می‌شکنند و چشمش را کور می‌کنند.

وی در ادامه گفت:در ۴۳ سال عمر انقلاب اسلامی نه به کشوری تجاوز کردیم و نه اجازه تجاوز داده ایم و ما کشوری اسلامی هستیم و اسلام یعنی صلح، صفا، دوستی و برادری و ما از اول انقلاب تاکنون بر این اصل پایبند بوده‌ایم. ما هیچ گاه از مرگ نمی‌ترسیم و مرگ در راه خدا و دفاع از اسلام را شرف خود می‌دانیم و جان برکف از منافع جمهوری اسلامی دفاع خواهیم کرد.

دریادار تنگسیری با اشاره به توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های رزمی و تاکتیکی گفت: ما ملتی مظلوم، اما مقتدر هستیم، روی پای خود ایستادیم و تحریم‌های ظالمانه را تحمل کردیم و امروز افتخار می‌کنیم که تمام تجهیزاتمان مورد نیاز دفاعی کشورمان را خودمان می‌سازیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.