علیرضا زاکانی شهردار تهران در احکامی جداگانه 5 معاون جدید خود و تعدادی از شهرداران مناطق و مشاوران شهرداری را منصوب کرد.

به گزارش جماران؛ به نقل از همشهری، احکام 5 معاون جدید و تعدادی از شهرداران مناطق و مشاوران شهرداری صادر شد و روز جمعه، شورای معاونان شهرداری برای نخستین‌بار تشکیل جلسه داد.

علیرضا زاکانی در احکامی جداگانه لطف‌الله فروزنده را به سمت معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، سیدمجتبی شفیعی را به سمت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، عباس شعبانی را به سمت معاونت فنی و عمران، جلال بهرامی را به سمت معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست، حسین نظری را به سمت معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری و عبدالمطهر محمدخانی را به‌عنوان رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران منصوب کرد. پیش از این نیز محمدامین توکلی‌زاده به‌عنوان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران انتخاب شده بود و ابوالفضل فلاح به عنوان معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری منصوب شده بود.

شهردار تهران همچنین در احکام دیگری محمدجواد تاجیک را به‌عنوان مشاور و دستیار شهردار و سیدمناف هاشمی، معاون سابق حمل‌ونقل و ترافیک را به سمت مشاور در امور ارتقای کیفیت شاخص‌های زیست‌محیطی و دستیابی به هوای پاک و صفا صبوری‌دیلمی، معاون سابق فنی و عمرانی را به سمت مشاور در امور متناسب‌سازی ابنیه و محیط‌های شهری منصوب کرد. همزمان احکام شهرداران مناطق برای یک سال از سوی زاکانی صادر شد.

در این احکام محمدجواد خسروی به‌عنوان شهردار منطقه9 تعیین شد. در سوابق خسروی معاونت فنی و عمرانی شهرداری مناطق7و8 تهران، شهردار ناحیه3 شهرداری منطقه۷ تهران و شهردار ناحیه‌۵ شهرداری منطقه۷ دیده می‌شود.

مسعود رنجبریان نیز به‌عنوان شهردار منطقه6 مشغول به‌کار شد. او تا پیش از این شهردار منطقه‌8 بود و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه۱۵ را برعهده داشت.  رنجبریان همچنین عضو هیأت‌مدیره سازمان حمل‌ونقل و ترافیک بوده است. محمدامین سالاری‌پور نیز به‌عنوان شهردار منطقه14 انتخاب شد. او قبلا معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه‌۲۲ بود.

مهدی صالحی نیز که قبلا مدیرکل معماری و شهرسازی معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران بود به‌عنوان شهردار منطقه 2منصوب شد.

سیدمرتضی روحانی نیز که قبلا قائم‌مقام شهردار منطقه 3بود به‌عنوان شهردار منطقه 16منصوب شد و حمید جوانی به‌عنوان شهردار منطقه3 کار خود را آغاز کرد.

فاطمه تنهایی نیز با حکم شهردار تهران به‌عنوان شهردار منطقه ۸ منصوب شد. او که پیش‌تر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران بود، روزنامه‌نگار و دارای مدرک کارشناسی‌ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است. شهردار پیشین منطقه 8نیز یک خانم بود.

از سوی دیگر مراسم تودیع مجتبی یزدانی و معارفه جلال بهرامی، معاون جدید خدمات شهری شهرداری تهران با حضور مدیرکل حوزه شهردار تهران برگزار شد. در این مراسم سجاد محمدعلی‌نژاد، مشاور و مدیرکل حوزه شهردار تهران گفت: باید تشکر ویژه‌ای از آقای یزدانی بابت تمام تلاش‌هایی که در همه این سال‌ها برای شهر و شهرداری تهران انجام داده، داشته باشیم که ازجمله آنها می‌توان به برگزاری مراسم اربعین و روز آتش‌نشان اشاره کرد.

 

بیشتر معاونت‌های شهرداری تعیین‌تکلیف شد

 

با صدور احکام جدید توسط زاکانی، بیشتر معاونت‌های شهرداری تعیین‌تکلیف شد. از میان معاونان سابق به غیر از 2معاون که مشاور شهردار شدند، عبدالرضا گلپایگانی در معاونت شهرسازی و معماری به فعالیت خود در همان سمت ادامه خواهد داد.

 

03-02

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.