لودریان وزیر خارجه فرانسه با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که باید در قبال فعالیت‌های هسته‌ای این کشور با قاطعیت عمل کنیم، چرا که با ادامه این فعالیت‌ها، خطر ایجاد یک بحران بزرگ افزایش خواهد یافت.

به گزارش جماران؛ وزیر خارجه فرانسه در جریان سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، خواستار از سرگیری مذاکرات وین برای احیای برجام، در سریع‌ترین زمان ممکن شد.

«ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه در جریان سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، خواستار از سرگیری مذاکرات وین برای احیای برجام، در سریع‌ترین زمان ممکن شد.

وی با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که باید در قبال فعالیت‌های هسته‌ای این کشور با قاطعیت عمل کنیم، چرا که با ادامه این فعالیت‌ها، خطر ایجاد یک بحران بزرگ افزایش خواهد یافت.

این دیپلمات فرانسوی افزود که کشورش تمامی ابتکارات لازم برای گفت‌وگو را انجام خواهد داد، با این وجود، تنها راه ممکن برای اطمینان از پایبندی ایران به تعهدات هسته‌ای خود، دستیابی به توافقی برای نظارت بر این فعالیت‌هاست. بنابراین، ضروری است که مذاکرات در آینده نزدیک از سر گرفته شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.