گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در کنفرانس خبری خود گفت: به زودی دوباره به ایران می‌روم تا درباره مسائل مورد اختلاف با سران ایرانی گفت‌وگو کنم.

به گزارش جماران؛ مقام آژانس تاکید کرد که مذاکرات با ایران ادامه دارد.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: من از ایران وعده‌ای نگرفتم دنبال آن هم نبودم اما بر لزوم تداوم گفت‌وگوها با آن‌ها تاکید کردم باید گفت‌وگوهای ما با دولت جدید ادامه یابد.

وی افزود: من در سفر به ایران گفتم که باید دوربین‌های نظاراتی را بررسی کنیم. البته من در وین با مدیرکل سازمان انرژی اتمی ایران صحبت خواهم کرد.  

گروسی: هنوز از وجود مواد اتمی در مکان‌های اعلام‌ نشده ایران نگرانم

مدیر کل آژانس به بیان اظهاراتی در مورد ایران پرداخت.

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست شورای حکام در مورد سفر به ایران گفت: گفت‌وگوی خوبی در ایران داشتم بار دیگر توانستیم فعالیت‌های ضروری راستی‌آزمایی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را افزایش دهیم. 

وی گفت: هنوز از وجود مواد اتمی در مکان‌های اعلام‌ نشده در ایران بسیار نگرانم. لازم است ایران به سوالات در این باره پاسخ دهد.

مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در کنفرانس خبری خود گفت: به زودی دوباره به ایران می‌روم تا درباره مسائل مورد اختلاف با سران ایرانی گفت‌وگو کنم.

وی در ادامه افزود: هنوز تاریخ دقیق این سفر معلوم نیست در واقع رئیس سازمان انرژی اتمی ایران  هفته آینده برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی آژانس به وین سفر می‌کند.  ما، در آن‌جا با هم دیدار می‌کنیم. سفر من بعد از دیدار با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در وین و به زودی خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.