سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری خبر داد: برای برخی از استان‌ها به دلیل مشکلاتی که دارند یک ویژگی قائل شدیم که استانداران آن بتوانند موضوع را سریع‌تر با دولت مطرح کنند و اختیارات ویژه داشته باشند.

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور گفت: برای برخی از استان‌ها به دلیل مشکلاتی که دارند یک ویژگی قائل شدیم که استانداران آن بتوانند موضوع را سریع‌تر با دولت مطرح کنند و اختیارات ویژه داشته باشند که خودشان در استان مسائل را حل و فصل کنند که سیستان و بلوچستان جزو همین استان هاست.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح روز جمعه در دومین روز از سفر خود به سیستان و بلوچستان در بدو ورود به زابل عنوان کرد: ابتدا لازم می‌دانم به مردم سیستان و بلوچستان سلام داشته و از این که نمی‌شود در این سفر آن دیدار‌ها و ملاقات‌هایی که باید در سفر‌های استانی داشته باشم با آنان برگزار کنم متاسفم.

رئیس جمهور اظهار داشت: سعی می‌کنیم به میزانی که مشکلی از جهت اصول بهداشتی نداشته باشد در منطقه با همکارانم حضور پیدا کنم و با همفکری مسوولان محترم محلی، نماینده، ولی فقیه و استاندار و مسوولان دیگر در جریان مسائل منطقه قرار بگیریم و برای هر کدام به یاری خدا راهکار‌هایی داشته باشیم.

رئیسی بیان کرد: همانطور که اشاره کردید یکی از دغدغه‌های منطقه زابل موضوع آب است و ما قبل از اینکه به این استان بیاییم یک نشست‌های داشتیم با همکاران راهکار‌هایی برای این موضوع وجود دارد و برای آن ۲ یا سه راهکار پیشنهاد شده است.

رئیس جمهور گفت: قرار است وزیر نیرو که ایشان نیز در این سفر همراه ما هستند با همراه مسوولان محلی و استاندار برای موضوعات فکر می‌کنند و ما هم دست به کار شویم و بتوانیم برای رفع دغدغه مردم گام جدی برداریم.

رئیسی تاکید کرد: پروژه راه‌آهن سیستان از مباحثی که مطرح شده و ان شاء الله آن را در این سفر بررسی می‌کنیم.

رئیسی گفت: برای برخی از استان‌ها به دلیل مشکلاتی که دارند یک ویژگی قائل شدیم که استانداران آن بتوانند موضوع را سریع‌تر با دولت مطرح کنند و اختیارات ویژه داشته باشند که خودشان در استان مسائل را حل و فصل کنند که سیستان و بلوچستان جزو همین استان هاست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.