سردار اشتری فرمانده ناجا همچنین به تجهیز مرزها و مرزبانی‌های کشور به تجهیزات نوین الکترونیکی و الکترو اپتیکی اشاره کرده و گفت: از هر نوع توان تجهیزاتی که به رصد، پایش و ارتقای امنیت مرزها و مرزبانی ها کمک کند بهره خواهیم گرفت.

به گزارش جماران؛ فرمانده نیروی انتظامی از امنیت کامل تمامی مرز‌های کشور خبر داد و گفت: ‌هیچ مشکل امنیتی در مرزها نداریم.

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور با حضور در نوار مرزی ایران و جمهوری آذربایجان در شهرستان نمین از امنیت کامل تمامی مرز‌های کشور خبر داد.

‌فرمانده نیروی انتظامی ‌مرزهای ایران و جمهوری آذربایجان را مرزهای صلح و دوستی دانست و افزود: هیچ مشکل امنیتی در مرزهای کشور به خصوص در مرزهای استان اردبیل نداریم.

وی با اشاره به تحولات اخیر در افغانستان بیان کرد: نسبت به گذشته تردد در مرزهای شرقی کشور افزایش یافته و امیدواریم با تثبیت اوضاع، شهروندان این کشور به زادگاه خود بازگشته و اوضاع در مناطق مرزی به وضعیت قبلی باز گردد.

وی در عین حال گفت که در مرزهای شرقی نیز مشکلی وجود ندارد و اوضاع در این مناطق تحت کنترل و نظارت قرار دارد.

فرمانده ناجا همچنین به تجهیز مرزها و مرزبانی‌های کشور به تجهیزات نوین الکترونیکی و الکترو اپتیکی اشاره کرده و گفت: از هر نوع توان تجهیزاتی که به رصد، پایش و ارتقای امنیت مرزها و مرزبانی ها کمک کند بهره خواهیم گرفت.

 

1400061021254586923515044

 

سردار اشتری همچنین عصر امروز  در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی شهید بیگلری ناجا در استان اردبیل اظهار داشت: فعالیت سربازان دوشادوش کارکنان انتظامی در تأمین، حفظ و توسعه امنیت و آرامش جامعه ستودنی است.

وی با بیان اینکه سربازی، دورانی مقدس و تقویت کننده ابعاد اعتقادی و معنوی انسان است، افزود: فرماندهان همواره باید به منزلت و جایگاه مقدس سربازی توجه ویژه داشته و از توانمندی، مهارت و تخصص سربازان بهره لازم را ببرند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به  تشدید اقدامات کنترلی، نظارتی و صیانتی ناجا در رابطه با پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و محتکران اقلام بهداشتی بیان کرد:  تمامی مصوبات ستاد ملی کرونا از جمله منع تردد خودروها به خوبی توسط پلیس اجرا شده است و مراکز درمانی نیروی انتظامی برای پذیرش بیماران کرونایی در سراسر کشور آمادگی دارند.

اشتری تصریح کرد:  پلیس در معرض آسیب و تهدید در جامعه قرار دارد که باید متناسب با محیط مراقب چالشها و آسیبها باشیم و این امر را مورد اهتمام قرار دهیم.

وی افزود:همه در این لباس مقدس خدمتگزار مردم شریف ایران اسلامی و سرباز ولایت هستیم که باید روحیه انقلابی خود را حفظ کنیم و ارتقاء دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.