«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان گفت: صلح با اسرائیل حرام است زیرا شما از سرزمینی که مالک آن ملت فلسطین است به نفع اشغالگران شانه خالی می‌کنی؛ این صلح غیرمنطقی و غیرانسانی است. ربط آن به صلح حدیبیه چیست؟ این حرام است.

به گزارش جماران؛  «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی در پنجمین شب ماه محرم الحرام در ضاحیه بیروت گفت: حزب‌الله یکی از بزرگترین حزب‌های لبنان است که در تحولات منطقه تأثیرگذار است که البته این نقطه تحول مثبت مقاومت است؛ چرا که مسئولیت‌هایی را هم ایجاد می‌کند.

وی گفت: پس از نزدیک به 30 سال مسئولیت در این راه، به خوبی می‌دانم که مسئولیت چقدر سنگین است. من همیشه به برادران می‌گویم که امیدوارم در بین مردم کاری را انجام دهم، اما مسئولیت تصمیم‌گیری را بر عهده نگیرم؛ زیرا این مسئولیت بسیار بزرگ است.

نصرالله افزود: وقتی با رویدادها و تحولات سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی روبرو می‌شویم، روی ما و اطرافیان تأثیر می‌گذارد که در این صورت باید به دنبال تعیین تکلیف خود باشیم.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: صلح با اسرائیل حرام است زیرا شما از سرزمینی که مالک آن ملت فلسطین است به نفع اشغالگران شانه خالی می‌کنی؛ این صلح غیرمنطقی و غیرانسانی است. ربط آن به صلح حدیبیه چیست؟ این حرام است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.