رحمانی فضلی وزیر کشور در خصوص برگزاری مراسم عزاداری محرم در شرایط کرونایی تاکید کرد: به استانداران توصیه شد به دستگاه‌های اجرایی استانی تاکید و نظارت کنند. علوم پزشکی هم باید به عنوان ناظر اصلی با هیات‌ها، مسوولان هیات‌ها، ریاست سازمان تبلیغات که مسوول اجرای پروتکل‌ها هستند، هماهنگی بسیار جدی داشته باشند که بتوانند براساس پروتکل ابلاغی هم مراسم و هم سلامت مردم را به صورت مناسب داشته باشیم.

به گزارش جماران؛ رحمانی فضلی گفت: به مسوولان اجرایی و بهداشتی توصیه شد با هماهنگی بتوانند براساس پروتکل ابلاغی هم مراسم و هم سلامت مردم را به صورت مناسب داشته باشند.

عبدالرضا رحمانی فضلی روز دوشنبه پس از نشست با استانداران سراسر کشور درباره نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عنوان کرد: با توجه به اینکه در طلیعه ایام محرم قرار داریم موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور در شرایط خاصی قرار گرفته است.

وزیر کشور افزود: ما هم دغدغه و نگرانی رعایت این پروتکل‌ها و هم اهمیت و احترام مناسک و اعمال ماه محرم را داریم. مردم همیشه در این ایام که ماه عاشقان اباعبدالله (ع) و یاران ایشان است، این عزاداری‌ها را به شکل اعتقادی برگزار می‌کنند.

رحمانی فضلی ادامه داد: به استانداران توصیه شد به دستگاه‌های اجرایی استانی تاکید و نظارت کنند. علوم پزشکی هم باید به عنوان ناظر اصلی با هیات‌ها، مسوولان هیات‌ها، ریاست سازمان تبلیغات که مسوول اجرای پروتکل‌ها هستند، هماهنگی بسیار جدی داشته باشند که بتوانند براساس پروتکل ابلاغی هم مراسم و هم سلامت مردم را به صورت مناسب داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هر کاری که انجام دهیم نهایتا این مردم خوب ما هستند که مانند همیشه باید ما را یاری کنند.

وزیر کشور اضافه کرد: لازم است مراتب قدردانی و سپاس استانداران را از مردم خوب که در این یک سال و نیم ما را کمک کردند و هم از کادر درمانی اعم از کارکنان، مدیران، پرستاران و پزشکان عزیز و همچنین از کسانی که امر بهداشت برعهده‌شان است، داشته باشیم و قدردان و ارزشگذاری زحمات این عزیزان هستیم.

رحمانی‌فضلی ادامه داد: ما سختی کار آنها را به‌خوبی درک می‌کنیم و از طرف دیگر جان انسان و نجات آن برای همه ما به منزله عبادت است. امیدوارم خداوند متعال اجر دهد و عاقبت به خیر کند.  

وی تاکید کرد: مردم عزیز هم باید به ما کمک کند تا بتوانیم این پدیده را مدیریت کنیم.

حجم ویدیو: 1.66M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.