محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان مجموعه ای از کتاب تازه منتشر شده « راز سر به مهر» با موضوع برجام را به سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه هدیه داد.

به گزارش جماران؛ محمد جواد ظریف مجموعه‌ای از کتاب «راز سر به مهر » را به وزیر خارجه روسیه هدیه داد. 

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان مجموعه ای از کتاب تازه منتشر شده « راز سر به مهر»  با موضوع برجام را به سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه تقدیم کرد .

مجموعه ۶ جلدی کتاب «راز سر به مهر» به نویسندگی محمد جواد ظریف ،علی اکبر صالحی، سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی منتشر شده است .

 به گزارش ایسنا در مقدمه معرفی این کتاب که توسط انتشارات موسسه  اطلاعات منتشر شده ، آمده است : مجموعه «راز سر به مهر » گزارشی  توصیفی و مستند دباره روند یکی از مهم‌ترین پرونده های تاریخ ایران  است که می کوشد  قرائت ایرانی از برهه‌ای مهم در سرنوشت معاصر را به تصویر بکشد . انگیزه تدوین این  مجموعه حاصل ارزیابی روایت‌ها گزارش هایی بود که طرف‌های مقابل« بیشتر آمریکایی ها» به نشر و ترویج آن طی  دو دهه اخیر مبادرت کردند ،آنها تلاش داشتند اذهان   را بسازند و تاریخ را آنگونه که خود می خواهند گزارش کنند.

 

photo_2021-08-09_14-25-23

 

گردآوری این توسط سید علی موجانی انجام شده است .

عناوین  شش جلد  کتاب مجموعه  راز سر به مهر که  گزارشی ایرانی  از روند مذاکرات هسته ای  و برجام است به ترتیب عبارتند از کتاب اول  «توافق موقت ژنو»، کتاب دوم «از توافق موقت تا اتاق نگارش» کتاب سوم «جدال بر سر متن» کتاب چهارم «فصل سرد و سخت مذاکرات» کتاب پنجم «تولد برجام» و در آخر کتاب پنجم به اضافه یک «پیوست ها» است .

 

 

photo_2021-08-09_14-25-22

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.