محسنی‌بندپی استاندار تهران در رابطه با تجمع امروز در تهران گفت: برق که قطع شد گروه دیگری نیز که به دنبال مسائل خاص خود بودند اعتراضاتی داشتند. ما بلافاصله گفتیم که برق وصل شود و عواملی که غیر از کسبه آن‌جا بودند و محرک این قضیه بودند نسبت به شناسایی آن‌‌ها عوامل محترم انتظامی بررسی‌‌هایی داشته است.

به گزارش جماران؛ استاندار تهران درباره تجمع امروز در تهران توضیحاتی ارائه کرد.

انوشیروان محسنی‌بندپی استاندار تهران با اشاره به تجمع برخی افراد در تهران گفت: بحثی که امروز پیش آمد متاسفانه به دلیل مصرف بی‌قاعده و عدم پرداخت هزینه برق بود. بالاخره وزارت نیرو یک سقفی را برای مصرف تعیین کرده و اعلام کرده است و ما هم داریم کمک می‌کنیم که این شرایط پیش ‌برود بنابراین دلیل ندارد که الگوی مصرف رعایت نشود و مصرف مازاد داشته باشیم و یا حتی اگر مصرف هم کردیم پول را پرداخت نکنیم.

وی ادامه داد: برق که قطع شد گروه دیگری نیز که به دنبال مسائل خاص خود بودند اعتراضاتی داشتند. ما بلافاصله گفتیم که برق وصل شود و عواملی که غیر از کسبه آن‌جا بودند و محرک این قضیه بودند نسبت به شناسایی آن‌‌ها عوامل محترم انتظامی بررسی‌‌هایی داشته است. مسئله تحت مدیریت قرار گرفت و با اتصال برق شاهد بودیم که این تجمع برطرف شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.