دستیار وزیر امور خارجه با اشاره به ورود محموله جدید واکسن کرونا به کشور گفت: این خرید در واقع یک و نیم میلیون دُز است که به دلایل فنی بنا بود ۳۰۰ دُز روز شنبه وارد شود. نوع بسته بندی موجب شده امروز ۱۰۵۶۰۰۰ دُز بارگیری شود و انشاءالله روز شنبه ۴۴۴۰۰۰ دُز تکمیلی وارد می‌شود و البته واردات ادامه خواهد داشت.

به گزارش جماران؛ دستیار وزیر امور خارجه با اشاره به ورود محموله جدید واکسن کرونا امروز (پنجشنبه) به کشور، گفت که تلاش در این راستا ادامه دارد و واکسن بیشتری وارد می‌شود.

«رضا زبیب» دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) در حساب کاربریش در توئیتر با اشاره به ورود محموله جدید واکسن کرونا به کشور نوشت: پنج روز پیش نوشتم تلاش زیادی برای خرید واکسن شده، واردات ثبات پیدا کرده و ادامه می‌یابد.

وی افزود: تلاش ادامه دارد و واکسن بیشتری وارد می‌شود.

دستیار وزیر امور خارجه با بیان این‌که همراهی وزارت بهداشت و بانک مرکزی دلگرم کننده است، خاطرنشان کرد: شرایط کرونا سخت، اما خدمت برای مردم شیرین است.

وی در توئیت دیگری نوشت: این خرید در واقع یک و نیم میلیون دُز است که به دلایل فنی بنا بود ۳۰۰ دُز روز شنبه وارد شود. نوع بسته بندی موجب شده امروز ۱۰۵۶۰۰۰ دُز بارگیری شود و انشاءالله روز شنبه ۴۴۴۰۰۰ دُز تکمیلی وارد می‌شود و البته واردات ادامه خواهد داشت.

«رضا زبیب» پیش از این در یک رشته توئیت به اقدامات انجام شده توسط این وزارتخانه پس از شیوع ویروس کرونا و رایزنی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در راستای خرید و واردات واکسن کرونا پرداخت. (اینجا بخوانید)

«سید رسول مهاجر» معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه این هفته در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که محموله جدید واکسن کرونا این هفته وارد کشور می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.