رحمانی فضلی وزیر کشور عامل خاموشی‌های اخیر را خشکسالی و خاموش شدن برخی نیروگاه‌های آبی عنوان کرد و گفت: «اگر قرار است خاموش باشیم طبق برنامه‌ریزی‌ها و با آگاهی مردم باشد».

به گزارش جماران؛ وزیر کشور گفت: طبق گزارش‌ها عوامل خاموشی‌های اخیر، خشکسالی و خاموش شدن برخی نیروگاه‌های آبی ماست که در واقع در جلسه مطرح شد و اگر قرار است خاموش باشیم طبق برنامه‌ریزی‌ها و با آگاهی مردم باشد به ویژه در بحث اهمیت تامین برق در جنوب کشور مباحثی مطرح شد که اکنون گرمای بیشتری دارد.

عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی، افزود: در مرحله گذار (از دولت فعلی به دولت آینده) هستیم و در جلسه امروز بررسی کردیم که در مرحله گذار به دولت جدید در بحث تامین کالا‌های اساسی اطمینان داشته باشیم که مشکلی پیش نخواهد آمد و اکنون هم هیچ مشکلی در تامین کالا‌های اساسی نداریم.

وی گفت: همچنین در جلسه امروز در بحث ترخیص کالا‌ها توضیحاتی ارائه شد تا پیگیری‌های ترخیص کالا تسریع شود و بتوانیم فضای کنونی جامعه را در آرامش نسبی مناسب قرار دهیم.

وزیر کشور افزود: همچنین در جلسه امروز درباره خاموشی‌های برق نیز توضیحاتی داده شد که طبق گزارش‌ها عوامل این خاموشی، خشکسالی و خاموش شدن برخی نیروگاه‌های آبی ماست که در واقع در جلسه مطرح شد و اگر قرار است خاموش باشیم طبق برنامه‌ریزی‌ها و با آگاهی مردم باشد به ویژه در بحث اهمیت تامین برق در جنوب کشور مباحثی مطرح شد که اکنون گرمای بیشتری دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.