حسینی‌همدانی امام جمعه کرج با بیان اینکه آمریکایی‌ها دم از حقوق بشر می‌زنند اما خود ناقض بزرگ حقوق بشر هستند ، تصریح کرد: آمریکایی‌ها حتی توان مدیریت کرونا را ندارند و فروریختن یک ساختمان به چالشی برای آنها تبدیل شده است و توان مدیریت آن را ندارند.

به گزارش جماران؛ امام جمعه کرج با بیان اینکه غرب پرستان حامی آمریکا در داخل کشور در مقابل فجایع و تلفات ناشی از کرونا و ریزش ساختمانها لال شده اند، گفت:گورهای دسته جمعی کودکان بیگانه چهره جنایتکار و خون ریز کانادا را نمایان کرد.

سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته کرج، اظهار داشت: انقلاب اسلامی روحیه ظلم ستیری را در مردم ایران احیا کرده و  این روحیه باقی همچنان در ملت ایران تداوم دارد.

وی با اشاره به ظلم آمریکا بر علیه ملت ایران در ادوار مختلف افزود: ملت ایران طاغوت زمان و جرثومه جنایت و استکبار را هرگز فراموش نمی کنند و هر جمعه آن را با شعار مرگ بر آمریکا یاد می‌کنند.

امام جمعه کرج با بیان اشاره به جنایات آمریکا بر علیه ملت ایران از ابتدا تاکنون ، تصریح کرد:  آمریکا از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی نیز با اقدامات خود سبب ضرر و زیان ملت ایران را فراهم کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه آمریکا از ملی گراها  و لیبرالها برای ضربه زدن به ایران حمایت کرد، بیان کرد: نقش آمریکا در کودتای نوژه و حمله به ایران از طریق طبس از دیگر اقدامات خصمانه آمریکا بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه حمایت از موج گسترده ترور و ارعاب توسط منافقان و به کارگیری تشدید و تحریم بر علیه ایران برگ دیگر از ظلم‌ها و جنایات آمریکا بر علیه ملت ایران است ، ادامه داد: آمریکا سبب ایجاد فشارهای اقتصادی بسیاری بر ملت ایران بود و به بهانه‌های حقوق  بشری سعی کرد که بر علیه ایران قطعنامه تصویب کند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها دم از حقوق بشر می‌زنند اما خود ناقض بزرگ حقوق بشر هستند ، تصریح کرد: آمریکایی‌ها حتی توان مدیریت کرونا را ندارند و فروریختن یک ساختمان به چالشی برای آنها تبدیل شده است و توان مدیریت آن را ندارند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه در داخل کشور غرب پرستان حامی آمریکا لال شدند، ادامه داد : مردم انقلابی و با بصیرت تمام در مقابل آمریکا ایستادند و شعار مرگ بر آمریکا را  هرگز فراموش نمی‌کنند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه کشف گورهای دسته جمعی کودکان در مدارس کانادا  چهره جنایتکار و خون زیر این کشور را  نمایان کرد ، گفت:  با این همه جنایات باید سوال کرد  چگونه عده ای دم از مذاکره با آمریکا می زنند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور خرفت آمریکا هذیان می‌گوید  و باید به آن گفت که زیاد حرف نزند.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه رژه حشد الشعبی نشان داد که منطقه و امنیت آن بدون حضور نیروهای آمریکایی نیز تامین می‌شود، ادامه داد: آمریکا و دیگر اشغال گران در منطقه اینگونه وانمود می‌کنند که با رفتن آنها از منطقه نا امنی به وجود می آید که این موضوع تصور اشتباهی است.

وی افزود: منشا تمام نا امنی‌ها در منطقه آمریکایی‌ها و اشتغالگران هستند و باید مراقب بود که با خروج آمریکا انگلیس جای آنها را نگیرد.

حسینی‌همدانی با بیان اشاره به تزریق واکسن کرونای ساخت داخل توسط رهبری معظم انقلاب و حمایت‌های ایشان از زحمات تلاشگران داخلی برای دستیابی به این دانش، اذعان کرد: این حمایت جای شکر گذاری دارد و این واکسن اولین واکسن کرونای تولید جهان اسلام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.