پزشکیان نماینده مجلس یازدهم اظهار کرد: ما دیدیم آنهایی که ادعا کردند مشکل مسکن وجود دارد، سوءمدیریت است، فقر وجود دارد و سفره مردم رنگی نیست؛ گفتند که برجام و FATF بد است. این‌ها می‌گفتند FATF بد است، برجام بد است، خب این‌ها را حل نکنند و با آن‌ها هم دعوا کنند و مشکلات کشور را حل کنند، ببینند شدنی است؟ اما این امکان ندارد که چنین امری محقق شود.

به گزارش جماران؛ نماینده مجلس یازدهم دو موضوع حذف یک جریان سیاسی از صحنه انتخابات و قدرت و نیز طرح مجلس پیرامون فضای مجازی و مجازات استفاده‌کنندگان از فیلترشکن‌ها را بررسی و آنها را بی‌ثمر و بدون نتیجه عنوان کرد.

مسعود پزشکیان نماینده مجلس یازدهم درباره یکدست شدن حاکمیت و حذف برخی جریان‌های سیاسی از عرصه قدرت، با بیان اینکه این حرف‌ها و کارها دیگر به نتیجه نمی‌رسد و خودشان بدتر گیر می‌افتند، اظهار داشت: به طور کلی وقتی همه یکدست باشند به نفع کشور نیست، بالاخره یک فرد یا گروهی هم باید باشند که بتوانند نقد کنند. اگر قرار باشد که ما هر کاری می‌کنیم از یکدیگر تعریف کنیم، هیچ‌وقت نمی‌توانیم عیب‌های خودمان را ببینیم و حتی گاهی بر این عیب‌ها و اشتباهات سرپوش می‌گذاریم؛ در نتیجه به‌جای اینکه پیشرفت کنیم، عقب می‌مانیم.

وی افزود: در رقابت است که انسان توسعه پیدا ‌می‌کند و عیب‌های خودش را اصلاح کرده و پیشرفت می‌کند اما وقتی رقابت نیست دیگر تفاوتی ندارد هر کاری که می‌کنید به خودتان می‌گویید که کاری بهتر از این نبود.

نماینده تبریز در مجلس در پاسخ به این که طرفداران این شیوه می‌گویند که در این شرایط کارها بهتر انجام می‌شود و کمتر قوا برای یکدیگر مانع‌تراشی می‌کنند، اظهار داشت: حاکمیت همه مردم هستند، وقتی ما جریان‌هایی را حذف کرده و یک جریان را حاکم کنیم، این از نظر عدالت درست نیست.

 

کشور متعلق به همه است

 

وی افزود: کشور متعلق به همه است، مال یک دسته، یک گروه و یک جریان نیست. ولی متاسفانه ما آمدیم همه آن کسانی که آن طرف بودند را به بهانه‌های مختلف کنار گذاشتیم و یکدست کردیم. حالا یک دست کردند؟ اشکال ندارد سفره مردم را رنگین کنند و مشکلات مردم را حل کنند. ولی اگر نتوانستند این را حل کنند توجیه نکنند و بازی «کی بود، کی بود، ما نبودیم به راه نیندازند»؛ حالا که خودشان هستند، حل کنند ما هم دعا و کمک می‌کنیم.

پزشکیان در ادامه اظهار کرد: ما دیدیم  آنهایی که ادعا کردند مشکل مسکن وجود دارد، سوءمدیریت است، فقر وجود دارد و سفره مردم رنگی نیست؛ گفتند که برجام و FATF بد است. این‌ها می‌گفتند FATF بد است، برجام بد است، خب این‌ها را حل نکنند و با آن‌ها هم دعوا کنند و مشکلات کشور را حل کنند، ببینند شدنی است؟ اما این امکان ندارد که چنین امری محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون بیایند سفره مردم را رنگی کنند ما نیز کمک‌شان می‌کنیم؛ همه آدم‌ها را بیرون بگذارند اما مشکل مردم را حل کنند اما به شرط اینکه مشکل را حل کنند، مهم نیست که من باشم یا فرد دیگری مهم این است که مشکلی که مردم به آن گرفتارند را حل کنیم، نه اینکه دعوای قدرت باشد یا دعوا بر سر این باشد که من بخورم و تو نخوری.

 

 

با رادیو، حمام،‌ ویدیو و هر چیز تازه‌ای مخالفت کردیم

 

نماینده مردم تبریز آذر شهر و اسکو تصریح کرد: منابع این مملکت را یا ما خورده‌ایم یا آنها؛ یا اینکه ما خوابمان برده و دیگران خوردند یا خودمان نیز دست داشته‌ایم. اگر این منابع را به نفع مردم هزینه کنند، دعوایی نداریم.

وی درباره طرح مجلس درباره فضای مجازی و مجازات خاطیان اظهار داشت: چنین طرحی نمی‌تواند در جامعه برد داشته باشد، خیلی وقت‌ها خیلی از چیزهایی را که از اول انکار و رد می‌کردیم یا تایید نمی‌کردیم،  خودبه خود آمده و ما را زیر پای خودش له کرده و برده است.

پزشکیان با بیان اینکه با رادیو، حمام،‌ ویدیو و هر چیز تازه‌ای مخالفت کردیم و این به هیچ جایی نمی‌رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.