حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در رابطه با حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در ارومیه گفت: به همکارانمان گفتیم موضوع را پیگیری کنند؛ چون بعد از آن نیز اتوبوس سرباز معلمان نیز دچار حادثه شد که باید وضعیت ایمنی اتوبوس‌ها بررسی شود. البته پرونده‌هایی در این خصوص در دادگستری‌های استان حسب دستور رییس قوه قضاییه تشکیل شده است.

به گزارش جماران؛ رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران و سربازان گفت: به همکارانمان گفتیم موضوع را پیگیری کنند؛ چون بعد از آن نیز اتوبوس سرباز معلمان نیز دچار حادثه شد که باید وضعیت ایمنی اتوبوس‌ها بررسی شود. البته پرونده‌هایی در این خصوص در دادگستری‌های استان تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام حسن درویشیان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: چند حادثه این روزها همه را غمگین کرد یکی از آن حوادث، حادثه جان باختگان دو خبرنگار عزیز بود که خدمت اصحاب رسانه و خانواده‌های آنها تسلیت عرض می‌کنم. به همکارانمان گفتیم موضوع را پیگیری کنند؛ چون بعد از آن نیز اتوبوس سرباز معلمان نیز دچار حادثه شد که باید وضعیت ایمنی اتوبوس‌ها بررسی شود. البته پرونده‌هایی در این خصوص در دادگستری‌های استان حسب دستور رییس قوه قضاییه تشکیل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.