رئیسی نیز در این گفت و گوی تلفنی از نخست وزیر عراق تشکر کرد و روابط تاریخی ارتباط دهنده بین دو کشور و اشتیاق جمهوری اسلامی ایران برای توسعه و تحول بخشیدن به همکاری ها در همه عرصه ها را یادآور شد.

به گزارش جماران؛ مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در تماسی با سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران اعتماد ملت ایران را به او تبریک گفت و بر همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلف تاکید کرد.

الکاظمی در این تماس با  رئیسی رئیس جمهور منتخب ابراز امیدواری کرد که «همکاری های مشترک در زمینه های مختلف به ویژه در عرصه های اقتصادی، امنیتی و مبارزه با تروریسم و آنچه امنیت و ثبات دو کشور و منطقه را تقویت می کند» بیشتر شود.

رئیسی نیز در این گفت و گوی تلفنی از نخست وزیر عراق تشکر کرد و روابط تاریخی ارتباط دهنده بین دو کشور و اشتیاق جمهوری اسلامی ایران برای توسعه و  تحول بخشیدن به همکاری ها در همه عرصه ها را یادآور شد.

پیشتر برهم صالح رییس جمهوری و مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در پیام هایی به سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.

برخی منابع عراقی به نقل از دفتر رسانه ای نخست وزیری گزارش دادند که رئیسی در تماس تلفنی الکاظمی از نخست وزیر عراق دعوت کرد تا در نزدیک ترین فرصت به ایران سفر کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.