محسن هاشمی رییس شورای تهران گفت: از صداوسیما نیز که نقش پررنگی در فضای سرد و عدم مشارکت جویانه فعلی در انتخابات دارد، انتظار می رود در ۱۰ روز باقیمانده در عملکرد خود تجدید نظر کند.

به گزارش جماران؛ رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: صدا و سیما حداقل تا انتخابات فضای چندصدایی را در این رسانه حاکم کند.

«محسن هاشمی» روز سه‌شنبه در آغاز سیصدمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه ۱۰ روز تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقیمانده است، گفت: امیدواریم فضای بخش قابل توجهی از جامعه که تاکنون عدم مشارکت درانتخابات است، تغییر کند.

وی اظهار داشت: یکی از عوامل ناامید کردن مردم از صندوق های رای، احساس عدم تاثیر و سخن گفتن از بالا به پایین برخی مسئولان و نهادهای نظارتی است.

هاشمی ادامه داد: عملکرد تبعیض آمیز صداوسیما نیز این احساس را در مردم تشدید می کند.

عبوز از سیاست های ابلاغی رهبر معظم توسط مسئولان مدعی ولایتمداری پذیرفته نیست

به گفته وی، با وجود آنکه رهبرانقلاب در سخنرانی سالگرد ارتحال امام، نقش حساس و تعیین کننده مردم در جمهوری اسلامی را تبیین کردند اما هنوز جریانی قدرتمند وجود دارد که نقش مردم را زینتی و ظاهری می داند و مبنای شرعی و حقوقی برای نظر و حضور مردم قائل نیست.

رییس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: بخش مهم دیگر سخنان رهبرانقلاب در گلایه و انتقاد از فضای ایجاد شده علیه کاندیداهای ردصلاحیت شده و تصریح بر جبران توسط دستگاه های مسئول نیز با بی تفاوتی مخاطبان این انتقاد و مطالبه رهبری مواجه شد و شاهد هیچگونه اقدام وجبران مسئولانه ای نبودیم.

هاشمی تاکید کرد: عبور از توصیه ها، مطالبات و دستورات و سیاست های ابلاغی رهبرانقلاب توسط دستگاه ها و مسئولان مدعی ولایتمداری پذیرفته نیست.

وی افزود: افکارعمومی انتظار دارد نهادهایی که افراد و شخصیت ها را با عنوان عدم التزام به ولایت فقیه ردصلاحیت می کنند خود به ولایت فقیه ملتزم باشند.

رییس شورای تهران عنوان کرد: از صداوسیما نیز که نقش پررنگی در فضای سرد و عدم مشارکت جویانه فعلی در انتخابات دارد، انتظار می رود در ۱۰ روز باقیمانده در عملکرد خود تجدید نظر کند.

وی افزود: صدا و سیما حداقل تا انتخابات فضای چندصدایی را  در رسانه ملی حاکم کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.