​شرکت توانیر ضمن تکذیب یک شایعه، از آماده باش کامل صنعت برق در ایام انتخابات ریاست جمهوری و به خصوص در ساعات برگزاری مناظره کاندیداهای کشور خبر داد.

به گزارش جماران، طبق اعلام توانیر، در حال حاضر علاوه بر آمادگی کامل نیروگاه ها و شبکه های انتقال و توزیع برای تأمین برق پایدار در زمان برگزاری مناظره های انتخابات به دلیل حساسیت،‌ بیش از ۳۰۰ اکیپ عملیاتی، امدادی و برق رسانی در نقاط مختلف شهری و روستایی سراسر کشور مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق مشترکان اقدام کنند.

شایعات مطرح شده مبنی بر قطع برق در زمان مناظره ها توسط شرکت توانیر تکذیب شد و طبق اعلام صنعت برق این مطلب کاملا خلاف واقع و به دور از اخلاق مداری است. اساسا صنعت برق یک صنعت زیربنایی و خدمت رسان است و به دور از سیاست زدگی با تمام توان فارغ از جریانات سیاسی برق مشترکان کشور را تأمین می کند.

امسال به دلیل افزایش بی سابقه ۲۰درصدی مصرف برق ، محدودیت هایی برای تأمین  برق به وجود آمده است اما تمام تلاش  این صنعت جلوگیری از اعمال هرگونه محدودیت در بخش های مختلف بوده و همراهی مشترکان در مدیریت مصرف که با روش های ساده قابل انجام است، نقش بسزایی در استمرار و پایداری تأمین برق مشترکان دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.