سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: پیام مقاومت فلسطین و مقاومت بین‌المللی به فرزندان فلسطین این است که برای مدیریت کل سرزمین فلسطین برنامه‌ریزی کنید.

به گزارش جماران؛ فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: به همه صهیونیست‌ها توصیه می‌کنم قبل از اینکه خانه‌هایی که در اروپا و آمریکا داشته‌اید گران‌تر بشود، به همانجا برگردید و خانه‌هایتان را بسازید.

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه صبح امروز (شنبه) در مراسم چهلمین روز درگذشت سردار سید محمد حجازی اظهار کرد: امروز به برکت شهدایی مثل شهید حجازی، همه عالم باور می‌کنند مقاومت در هر صحنه‌ای جواب می‌دهد.

قاآنی گفت: بنده به عنوان کسی که روحیه بچه‌های مقاومت را می‌شناسد باید بگویم گذشت زمانی که رژیم صهیونیستی می‌خواست با سلاح، تیر و تفنگ بچه‌های فلسطینی را از پای درآورد.

وی افزود: امروز بیش از ۳ هزار موشکی که به سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند را خود فلسطینی‌ها تولید کردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: پیام مقاومت فلسطین و مقاومت بین‌المللی به فرزندان فلسطین این است که برای مدیریت کل سرزمین فلسطین برنامه‌ریزی کنید.

سردار قاآنی گفت: رژیم صهیونیستی بدون شک ناگزیر است که فکر کند برای زمانی که این سرزمین در کنترل او نیست.

وی تاکید کرد: به همه صهیونیست‌ها توصیه می‌کنم قبل از اینکه خانه‌هایی که در اروپا و آمریکا داشته‌اید گران‌تر بشود، به همانجا برگردید و خانه‌هایتان را بسازید.

حجم ویدیو: 5.39M | مدت زمان ویدیو: 00:01:33
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.