محمدرضا باهنر درباره شایعه جلسه لاریجانی با یک مقام انگلیسی تصریح کرد: «آقای لاریجانی می‌گفت با هیچ مقام انگلیسی جلسه نداشتم و کسی که این خبر را منتشر کرده بود، عذرخواهی کرد».

به گزارش جماران؛ محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و فردی که گفته می‌شد رئیس ستاد انتخاباتی علی لاریجانی است، به‌تازگی در گفت‌وگویی با پایگاه خبری «خبر فوری» گفته است: «من رئیس ستاد آقای لاریجانی نیستم اما مخالف حضور وی نیستم؛ آقای لاریجانی قبلا می‌گفت من نمی‌آیم».

او علی لاریجانی را نماد اعتدال دانست و بیان کرد: «احتمال دارد انتخابات دوقطبی یا سه‌قطبی شود؛ لاریجانی نماد جریان اعتدال است».

او درباره شایعه جلسه لاریجانی با یک مقام انگلیسی تصریح کرد: «آقای لاریجانی می‌گفت با هیچ مقام انگلیسی جلسه نداشتم و کسی که این خبر را منتشر کرده بود، عذرخواهی کرد».

این فعال سیاسی احتمال نزدیک‌شدن اصلاح‌طلبان به لاریجانی را رد نکرد و گفت: «اگر اصلاح‌طلبان کاملا ناامید بشوند که کاندیدای انحصاری خودشان رأی می‌آورند به سمت لاریجانی خواهند رفت».

 

با آمدن آقای رئیسی اختلافی وجود ندارد

 

باهنر موضع اصولگرایان در مواجهه با سیدابراهیم رئیسی را هم این‌گونه شرح داد: «اصولگرایان تکلیف خود را مشخص کردند و با آمدن آقای رئیسی اختلافی وجود ندارد».

او درباره روی‌کارآمدن سیدمحمد خاتمی در انتخابات سال 76 هم گفت: «خاتمی پس از انتخاب‌شدنش می‌خندید و می‌گفت فکر نمی‌کردم رئیس‌جمهور شوم».

باهنر درباره اینکه هدف نامزدهایی که بعضا در حد ریاست‌جمهوری شناخته‌شده نیستند هم خاطرنشان کرد: «بعضی از کاندیداها ثبت‌نام کردند که بعد از ۲۸ خرداد مسئولیت بگیرند».

 

انتخابات ریاست‌جمهوری هیجانی است

 

نایب‌رئیس ادوار مجلس انتخابات کنونی را غیرقابل پیش‌بینی دانست و گفت: «انتخابات ریاست‌جمهوری هیجانی است و قابل پیش‌بینی نیست... نمی‌توانیم قسم بخوریم و بگوییم که چه کسی رئیس‌جمهور است».

او درباره وضعیت کنونی محمود احمدی‌نژاد هم گفت: «من احساس می‌کنم احمدی‌نژاد الان به موقعیتی رسیده است که دارد فریاد می‌زند که بیایید من را بگیرید؛ دستگیری آقای احمدی‌نژاد بهترین اتفاق برای وی است. اما نظام بزرگوارتر و زیرک‌تر از آن است که به احمدی‌نژاد این فرصت را بدهد».

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1510048
  • منبع: روزنامه شرق
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.