کواکبیان با بیان اینکه در جبهه اصلاحات ایران اسم بنده را به عنوان نامزد مطرح کردند، تاکید کرد: خدا را شاهد می‌گیرم که برای حضور در مسند ریاست جمهوری به فکر قدرت و منافع شخصی نیستم.

مصطفی کواکبیان در آخرین روز ثبت نام انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری. عکس: برنا، سید علی صالح

به گزارش جماران؛ مصطفی کواکبیان، دبیر کل حزب مردم سالاری و داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رشد نقدینگی به یارانه ۶۰ هزار میلیارد تومانی برمی‌گردد از این رو طرحی در نظر گرفتم که بر اساس آن کارت رفاه ملی به مردم اختصاص دهیم. 

مصطفی کواکبیان صبح امروز - شنبه - پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: دولت من مردم‌سالار و شعار من صداقت با مردم است و برنامه من هم تحقق جمهوریت سوم با موضوعیت قانون اساسی است.

وی اظهار کرد: وظیفه شرعی خود دانستم در این عرصه حضور پیدا کنم تا باری از دوش این ملت بردارم و حتما در صحنه حضور داشته باشم.

این فعال سیاسی افزود: تکلیف حزبی که حزب مردم سالاری بر دوش من گذاشت از دیگر دلایل حضور بنده برای حضور درانتخابات ریاست جمهوری بود.

کواکبیان با بیان اینکه در جبهه اصلاحات ایران اسم بنده را به عنوان نامزد مطرح کردند، تاکید کرد: خدا را شاهد می‌گیرم که برای حضور در مسند ریاست جمهوری به فکر قدرت و منافع شخصی نیستم.

وی اظهار کرد: سه مشکل اساسی در کشور وجود دارد و من در خودم توانمندی اجرایی برای حل این مشکلات را می بینم. مشکل اساسی بحث‌های اقتصادی و معیشتی و کاهش ارزش پول ملی است از این رو براین باورم که ما باید به فکر استقلال بانک مرکزی باشیم تا این مشکلات حل شود.

 دبیر کل حزب مردم سالاری ادامه داد: رشد نقدینگی به یارانه ۶۰ هزار میلیارد تومانی برمی‌گردد از این رو طرحی در نظر گرفتم تا کارتی در قالب کارت رفاه ملی به مردم اختصاص دهیم. 

کواکبیان در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: ما هنوز بعد از چند سال درباره تعریف رجل سیاسی و مذهبی به یک تعریف درست نرسیدیم. زنان در انتخابات ثبت نام می کنند اما فقهای شورای نگهبان آنها را تایید نمی‌کنند. در حالی که باید از ظرفیت‌های زنان استفاده کنیم

وی افزود: علیرغم اینکه امام (ره) گفتند نظامیان حق دخالت در انتخابات ندارند اما متاسفانه این روند در شرایط امروز کشور رعایت نمی‌شود و می بینیم این مشکل هنوز وجود دارد.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به مشکلات موجود در صدا و سیما گفت: متاسفانه امکان ورود بخش خصوصی به صدا و سیما وجود ندارد و این نقص بزرگی است. باید تکلیف نهادهایی چون شواری عالی فضای مجازی، نهادهای زیرمجموعه مقام معظم رهبری مثل بنیاد مستضعفان مشخص شود. 

این فعال اصلاح طلب تصریح کرد: همانطور که ما برای چین و روسیه اصالت قائل هستیم باید برای اتحادیه اروپا و آمریکا نیز اصالت قائل شویم.

تحقق جمهوریت سوم با موضوعیت قانون اساسی برنامه من است

مصطفی کواکبیان، داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در وزارت کشور به تشریح برنامه های خود پرداخت و گفت: دولت من مردم‌سالار و شعار من صداقت با مردم است و برنامه من هم تحقق جمهوریت سوم با موضوعیت قانون اساسی است.

دبیرکل حزب مردم سالاری تصریح کرد: رشد نقدینگی به یارانه ۶۰ هزار میلیارد تومانی برمی‌گردد از این رو طرحی در نظر گرفتم که بر اساس آن کارت رفاه ملی به مردم اختصاص دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.