تاجزاده نامزد اصلاح طلب پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: می‌دانم که گروهی مطالبات فوق را رویاپردازانه تلقی می‌کنند. اما من هم تیم و برنامه برای اداره کشور دارم و هم رویاهای زیادی دارم!

به گزارش جماران؛ سیدمصطفی تاجزاده پس از ثبت نام کاندیداتوری ریاست جمهوری در بیانیه ای اعلام کرد: من سیدمصطفی تاجزاده یک شهروند، یک اصلاح‌‎‌طلب، معاون بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد دولت مهندس موسوی و معاون سیاسی وزرات کشور دولت آقای خاتمی، یک زندانی سیاسی هفت ساله و یک ایرانی امروز رسما نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شدم.

او با بیان اینکه «با نظارت استصوابی و سلب حق نامزدی از هر ایرانی واجد شرایط قانون اساسی مخالفم»، افزود: من با سیاست خارجی پرهزینه و امریکاستیزی و روسیه‌دوستی مخالفم.

او افزود: با حراج اموال ملی و کالایی‌کردن آموزش و بهداشت و از میان رفتن فرصت‌های رشد و پیشرفت تک تک ایرانیان مخالفم. من با انحصار و تک‌صدایی در صداوسیما مخالفم. با فیلترینگ شبکه‌های مجازی مخالفم.

تاج زاده ادامه داد: من رشد اقتصادی را در دسترس می‌بینم و مهار گرانی و تورم را که کمر قشرهای وسیعی از مردم را خم کرده است ممکن می‌دانم. ما می‌توانیم و باید به گرانی و رکود و بیکاری که گروه‌های بسیاری را به زیر خط فقر رانده، پدران و مادران زیادی را شرمسار فرزندان کرده، کرامت میلیون‌ها شهروند را نشانه گرفته و جایگاه ایران را در جهان تضعیف کرده است، پایان دهیم. من با نگاه و ادبیات دشمن‌محور مخالفم و آمده‌ام که باب دوستی بگشایم. مرگ‌خواهی برای این و آن بس است. پیام من دوست‌داشتن زندگی و تلاش برای افزایش شادی و امید است. من برای گفتگو و تعامل و همکاری آمده‌ام.

این نامزد اصلاح طلب ادامه داد: می‌دانم که گروهی مطالبات فوق را رویاپردازانه تلقی می‌کنند. اما من هم تیم و برنامه برای اداره کشور دارم و هم رویاهای زیادی دارم! رویای رفع تبعیض و تحقق عدالت، رویای رفع فقر و فساد و بیماری و بیکاری، رویای رفع گرانی و تحریم، رویای دوستی و همکاری و همدلی، رویای ایرانی آباد و مستقل و توسعه‌یافته، رویای انتخابات آزاد، رویای حکومت قانون و رویای عدالت و آزادی. آری! من نامزد شده‌ام تا افزون بر معرفی همکاران و ارائه برنامه، رویای آزادی و عدالت را زنده نگه دارم. به باور من رویاها تحقق می‌یابند زمانی که ملت‌ها اراده می‌کنند، و هیچ قدرتی برتر از قدرت بی‌قدرتان نیست، زمانی که اراده می‌کنند.

 

1068148_668

 

او در بخش دیگری از بیانیه اش افزود: ما از پیمودن راه آزادی و عدالت با همه هزینه‌هایش نه خسته می‌شویم و نه ناامید. نه از شما می‌ترسیم و نه در دامن خشونت می‌غلطیم. شما را به تحقق ایران برای همه ایرانیان فرامی‌خوانیم که راهبردی برد برد برای همگان است و جز زیاده‌خواهان کسی در آن زیان نمی‌بیند.

او افزود: مردم! انتخابات میراث انقلاب مشروطه است و رای‌دادن حق من و شماست؛ همچنان که رای‌ندادن حق من و شماست. مشارکت زمانی موجه است که انتخابات معنادار باشد و تنها در صورتی انتظار شرکت گسترده مردم منطقی است که انتخابات رقابتی باشد و هر ایرانی بتواند نامزدی که مطالبات و دیدگاه‌های او را نمایندگی کند بیابد و بتواند به وی و سوگندش برای حفاظت از قانون اساسی، استقلال و یکپارچگی و اعتلای جایگاه ایران و تامین حقوق ملت اعتماد کند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.