ظریف گفت: اتفاقات کم سابقه‌ای در مسجد الاقصی و سرزمین‌های اشغالی صورت گرفته است و همچنین بمباران غزه شرایط بسیار وخیمی در منطقه ایجاد کرده است و سوریه به عنوان یکی از کشورهای پیشتاز مقاومت در این زمینه نقش بسیار مهمی دارد.

به گزارش جماران؛ وزیر امور خارجه گفت: اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از روز جهانی قدس شدت گرفته است و اتفاقات کم سابقه‌ای در مسجد الاقصی و سرزمین‌های اشغالی صورت گرفته است و همچنین بمباران غزه شرایط بسیار وخیمی در منطقه ایجاد کرده است.

محمدجواد ظریف روز چهارشنبه در آستانه ورود به دمشق گفت: بسیار خوشحالم که در سوریه هستم و با برادران و خواهران سوری دیدار خواهم کرد. ما شرایط بسیار ویژه‌ای داریم و قرار بود در آستانه انتخابات سوریه سفری به این کشور داشته باشیم و با دوستان سوریه درباره این اتفاق مهم صحبت کنیم.

وی ادامه داد:‌ متاسفانه اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از روز جهانی قدس شدت گرفته است و اتفاقات کم سابقه‌ای در مسجد الاقصی و سرزمین‌های اشغالی صورت گرفته است و همچنین بمباران غزه شرایط بسیار وخیمی در منطقه ایجاد کرده است و  سوریه به عنوان یکی از کشورهای پیشتاز مقاومت در این زمینه نقش بسیار مهمی دارد.

وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: علاوه بر گفت و گوهای ما در درباره انتخابات سوریه و حمایت جمهوری اسلامی از دولت و ملت سوریه، این گفت و گوها در مسیر بازسازی و  مبارزه با تروریسم خواهد بود و با آقای «بشاراسد» و وزیر امور خارجه سوریه آقای «فیصل مقداد» و سایر دوستان سوری و فلسطینی درباره وضعیت فلسطین اشغالی صحبت خواهیم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.