محمود صادقی دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در پاسخ به این سوال که اگر تایید صلاحیت بشوید و چند کاندیدای اصلاح‌طلب در صحنه حضور داشته باشند، برنامه‌تان چه خواهد بود؟ گفت: ما تابع تصمیم جمعی هستیم. کاندیدای نهایی از طریق جبهه اصلاحات معرفی خواهد شد و دیگر کاندیداها به نفع کاندیدای واحد کناره‌گیری خواهند کرد.

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها ضمن اعلام اینکه کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری هست، گفت: برنامه‌ام را به جبهه اصلاحات ارائه خواهم کرد.

محمود صادقی نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی ضمن تایید اینکه داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد شد، گفت: برنامه‌ام را به جبهه اصلاحات ارائه خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که شما در انتخابات یازدهمین دوره مجلس ردصلاحیت شدید، آیا ممکن است در این انتخابات نیز صلاحیت‌تان تایید نشود؟ عنوان کرد: با خداست!

صادقی در خصوص ارتباط خود با دیگر افراد پیشنهاد شده در نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان هم اظهار داشت: همه افراد عضو یک مجموعه هستند و تعاملاتی با یکدیگر دارند.

 

کاندیدای نهایی از طریق جبهه اصلاحات معرفی خواهد شد

 

وی در پاسخ به این سوال هم که اگر تایید صلاحیت بشوید و چند کاندیدای اصلاح‌طلب در صحنه حضور داشته باشند، برنامه‌تان چه خواهد بود؟ گفت: ما تابع تصمیم جمعی هستیم. کاندیدای نهایی از طریق جبهه اصلاحات معرفی خواهد شد و دیگر کاندیداها به نفع کاندیدای واحد کناره‌گیری خواهند کرد.

روز گذشته جبهه اصلاحات 14 گزینه را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد که محمدجواد ظریف، اسحاق جهانگیری، مصطفی تاج‌زاده، مسعود پزشکیان، محمدرضا عارف، محسن هاشمی، محمد شریعتمداری، مصطفی کواکبیان، محمود صادقی، زهرا شجاعی، شهیندخت مولاوردی، عباس آخوندی و صادق خرازی جزو آنها هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.