یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که موسسات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی احتمال می دهند که واشنگتن تصمیم خود برای بازگشت به برجام را قطعی کرده است و اسرائیل نیز آماده این امر شده است.

به گزارش جماران؛ رسانه های صهیونیستی از قطعی شدن تصمیم آمریکا برای بازگشت به توافق هسته‌ای ایران خبر دادند و می‌گویند در این راستا دولت بایدن وعده‌هایی برای تقویت توان دفاعی اسراییل به صهیونیست‌ها داده است.

ایسنا به نقل از رای الیوم نوشت: رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که دولت آمریکا تصمیم خود برای بازگشت به توافق هسته ای با ایران را قطعی کرده است و رژیم صهیونیستی نیز آماده این امر شده است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتس اعلام کرد که موسسات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی احتمال می دهند که واشنگتن تصمیم خود برای بازگشت به برجام را قطعی کرده است و اسرائیل نیز آماده این امر شده است.

این روزنامه همچنین اعلام کرد که دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تصمیم خود برای اعلام بازگشت به برجام در سریع ترین زمان ممکن را قطعی کرده است و رژیم صهیونیستی نیز درحال تهیه لیست درخواست های امنیتی خود برای طرف آمریکایی بعد از امضای توافق است.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه آورده است که دوطرف آمریکایی و اسرائیلی در رایزنی های خود افزایش و بهبود توان دفاع هوایی اسرائیل و یافتن راهکاری مشترک برای حل مشکل تهدیدات پهپادها و موشک‌های ایرانی به ویژه علیه رژیم صهیونیستی را مورد بحث‌ قرار داده‌اند.

بر اساس این گزارش، یک هیات اسرائیلی به منظور بحث و رایزنی در رابطه با توافق هسته‌ای ایران اکنون در واشنگتن به سر می برد که این هیات متشکل از مائیر بن شابات، رئیس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و یوسی کوهن، رئیس موساد و همچنین تامر هایمن، رئیس بخش اطلاعات نظامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.