کرباسچی در رابطه با احتمال کاندیداتوری مصطفی‌تاج‌زاده گفت: من با اصل اعلام کاندیداتوری فردی مخالف نیستم، مخصوصاً ایشان که یک‌سری صحبت‌های داشته‌اند و بعضی از دوستان هم به آن اشکال وارد کرده‌اند. به نظرم خوب است اگر وزارت کشور و شورای نگهبان ایشان را تائید کنند و فکر می‌کنم این امر امتحان خوبی است که مشاهده کنیم مردم این نوع لحن و گفتار را انتخاب می‌کنند یا خیر.

به گزارش جماران؛ دبیرکل  حزب کارگزاران سازندگی گفت: خوب است اگر وزارت کشور و شورای نگهبان آقای تاجزاده را تائید کنند و فکر می‌کنم این امر امتحان خوبی است که مشاهده کنیم مردم این نوع لحن و گفتار را انتخاب می‌کنند یا خیر.

غلامحسین کرباسچی درباره احتمال کاندیداتوری سید مصطفی تاجزاده برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نظر رسانه منتسب به کارگزاران درخصوص احتمال شکاف بین اصلاح‌طلبان، گفت: این‌ که حضور ایشان باعث شکاف اصلاحات می‌شود باید جمع جبهه اصلاحات  آن را بررسی کنند. 

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی خاطرنشان کرد: من با اصل اعلام کاندیداتوری فردی مخالف نیستم، مخصوصاً ایشان که یک‌سری صحبت‌های داشته‌اند و بعضی از دوستان هم به آن اشکال وارد کرده‌اند. به نظرم خوب است اگر وزارت کشور و شورای نگهبان ایشان را تائید کنند و فکر می‌کنم این امر امتحان خوبی است که مشاهده کنیم مردم این نوع لحن و گفتار را انتخاب می‌کنند یا خیر.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود گزینه نهایی حزب کارگزاران سازندگی محمدجواد ظریف و اسحاق جهانگیری است آیا چنین موضوعی صحت دارد یا خیر، گفت: هنوز شخصی اعلام کاندیداتوری نکرده است، نه آقای ظریف و نه آقای جهانگیری هنگامی که فردی اعلام نکرده است و می‌گوید من نمی‌آیم چگونه کاندیدا کنیم؟

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.