واعظی رییس دفتر رییس جمهور از ترور شهید سلیمانی و سقوط هواپیمای اوکراین بعنوان ناگوارترین اتفاقات ۸ سال گذشته برای حسن روحانی نام برده است.

به گزارش جماران؛ رئیس دفتر رئیس جمهور ناگوارترین اتفاقات رخ داده در ۸ سال دولت وی را عنوان کرد.

محمود واعظی در مصاحبه متفاوتی با ویژه نامه نوروزی روزنامه شهروند، برای اولین بار نکات جالبی را درباره رئیس‌جمهور و اتفاقات پیرامون اداره دولت در ۸ سال گذشته به زبان آورده است.

او در بخشی از این مصاحبه درباره بدترین اتفاقات دو دولت حسن روحانی گفته است:‌ «بیش از اینکه بخواهم به مقاطع زمانی خاص یا رویداد مشخصی اشاره کنم،  به عنوان کسی که مستقیما با رئیس‌جمهور کار می‌کند، به جرات می‌گویم که در طول سه سال گذشته که مردم در اثر تحریم‌های جنایت‌بار آمریکا دچار رنج و مشقت شدند، ایشان حتی یک شب هم با خیال آسوده سر بر بالین نگذاشتند. سابقه آشنایی من با دکتر روحانی به سالهای دور بر می‌گردد. در طول این همه سال‌ها، هرگز این میزان ناراحتی و تکدر خاطر را در چهره و رفتار ایشان احساس نکرده بودم. شهادت می‌دهم که ایشان حتی یک لحظه از رنج‌ها و آلام مردمی که طی این سه سال علی‌رغم تلاشهای شبانه‌روزی و بی‌شائبه دولت دچار مشکلات معیشتی و دشواری شدند، فارغ نبودند. البته که هیچ‌گاه امیدشان را از دست ندادند و همیشه با امیدواری به دنبال تدبیر امور و غلبه بر مشکلات بودند. اما در این مدت روزهای بسیار سختی بر ایشان و سایر اعضای دولت گذشت. »

واعظی همچنین در ادامه، ترور شهید سلیمانی و سقوط هواپیمای اوکراین را مشخصا بعنوان ناگوارترین اتفاقات ۸ سال گذشته برای حسن روحانی نام برده است:‌ » فکر می‌کنم، ترور ناجوانمردانه سردار شهید سلیمانی، یکی از تلخ‌ترین رویدادها هم برای ایشان و هم برای سایر اعضای دولت بود. سقوط هواپیمای اوکراینی که در اثر آن جمعی از فرزندان عزیز و ارزشمند این مرز و بوم جان‌شان را از دست دادند، دیگر واقعه بسیار ناگواری بود که ذهن ایشان را مدت هاست به خود مشغول کرده است.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.