حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم اگر امروز به این موضوع فکر کنیم که واقعاً موانع تولید چیست به این موضوع می رسیم که یکی از مهمترین موانع تولید این است که هنوز هم بعضی‌ها در قول و عمل دل به بیرون از کشور برای حل مشکلات دارند.

به گزارش جماران؛ به نقل از مهر، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: یکی از مهمترین موانع تولید این است که هنوز هم بعضی‌ها در قول و عمل دل به بیرون از کشور برای حل مشکلات دارند.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پیرامون شعار سال ۱۴۰۰ مبنی بر «تولید، پشتیبانی‌ها، موانع زدایی‌ها»، گفت: یکی از عنایت‌ها و نعمت‌های خدا وجود رهبری بصیر، آگاه، مردمی و جسور با قدرت ارائه راهبرد و نسخه برای پیشبرد اهداف عالی کشور است.

وی افزود: حضرت آقا هنوز هم مهم‌ترین مسئله کشور را رفع نیازهای اقتصادی مردم می‌داند و درمانش را سال‌ها بحث تولید و جهش در تولید می‌دانند و جهش تولید را در سال گذشته به عنوان مهم‌ترین موضوع مطرح کردند و امسال از همه ما خواسته‌اند تلاش کنیم تا مقدمات و مقتضیات تولید فراهم شود و بیش از آن باید موانع پیش راه تولید برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم اگر امروز به این موضوع فکر کنیم که واقعاً موانع تولید چیست به این موضوع می رسیم که یکی از مهمترین موانع تولید این است که هنوز هم بعضی‌ها در قول و عمل دل به بیرون از کشور برای حل مشکلات دارند و هنوز باور نکرده‌اند کشور ما بی نیاز و بسیار غنی است و هیچ نیازی به بیرون از کشور برای حل مشکلات نداریم.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی گفت: با توجه به جوان‌های خلاق فعال و با انگیزه‌ای که داریم که خوشبختانه دارای روحیه جهادی هستند و البته با توجه به سرمایه‌هایی که در کشور ما وجود دارد اگر مانع اصلی را که چشم به بیرون از کشور داشتن است از سر راه کنار بزنیم و ان‌شاءالله در انتخاب‌ها و انتصاب‌ها سراغ کسانی برویم که به اقتصاد مقاومتی و بر تکیه بر داخل و توانمندی‌های بومی اعتقاد داشته و چشمی به دشمنان ندارند، قطعاً می‌توانیم بر مسائل و مشکلات فائق آییم.

وی تصریح کرد: به تعبیر قرآن رکون به ظالمان نتیجه‌ای جز آتش و قطع لطف الهی ندارد و اگر به رفع این موانع بزرگ توجه کنیم و همه ما بر همین اساس تلاش کنند، امیدواریم امسال بیش از سال‌های گذشته بر مسائل و مشکلات فائق آییم.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود فرمودند؛ در سال ۹۹ کارهای خوبی شده اما رضایت بخش و قانع کننده نیست اگر در سال جاری همه ما، در انتخابمان و جهت گیری هایمان بیش از همه چیز به رفع موانع تولید و پیشرفت توجه کنیم و آنها را کنار بزنیم، می‌توانیم سال خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.