رابرت مالی نماینده آمریکا در امور ایران گفت: امید است سال جدید، ایران و آمریکا را در مسیر تعامل سازنده مبتنی بر منافع متقابل رهنمون سازد.

به گزارش جماران؛ وزیر خارجه آمریکا در حالیکه همچنان از تحریم به عنوان ابزاری برای منافع سلطه‌طلبانه استفاده می‌کند، نوروز را تبریک گفت.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا روز شنبه در پیامی تصویری اظهار کرد: به نیابت از وزارت‌خارجه آمریکا، بهترین آرزوها را برای شادباش نوروز به همه کسانی که در سراسر جهان این مراسم را جشن می‌گیرند، از مردم ایران و خاورمیانه تا اروپا، قفقاز، آسیای مرکزی و جنوبی و آمریکا ابراز می‌کنم.

وی ادامه داد: نوروز زمانی است برای جمع‌شدن در کنار خانواده و دوستان، لذت بردن از غذاها و خوراکی‌هایی که شیرینی زندگی و بازتابی از سالی گذشته را نشان‌ می‌دهد در حالیکه چشم به راه برکات آتی است.

وزیر خارجه آمریکا اضافه کرد: ناتوانی در بودن با کسانی که دوستشان داریم تنها یکی از چالش‌های بسیاری است که در نتیجه همه‌گیری کرونا با آن مواجهیم.

بلینکن اظهار کرد: امید است روح تولد دوباره و تجدید حیات نوروز، ما را به روزهای بهتر رهنمون سازد. نوروز پیروز!

 

164573110

 

آرزو برای تعامل سازنده با ایران

رابرت مالی نماینده آمریکا در امور ایران هم در پیام جداگانه نوشت: برای همه کسانی که نوروز را جشن می‌گیرند، آرزوی سلامتی، امیدواری و آسایش دارم.

وی افزود: امید است سال جدید، ایران و آمریکا را در مسیر تعامل سازنده مبتنی بر منافع متقابل رهنمون سازد.

نماینده آمریکا در امور ایران ادامه داد: با امید به اینکه پیوند مردم آمریکا و ایران را مستحکم سازیم. عید شما مبارک!

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.